Numer oferty: StPr/25/1197
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie ewidencji analitycznej wyposażenia i wartości niematerialnych i prawnych w systemie komputerowym,
2. Uzgadnianie ksiąg inwentarzowych analitycznych z kontami syntetycznymi;
3. Bieżące nanoszenie do ewidencji zakupów oraz zmian wynikających z protokołów likwidacji;
4. Sprawdzanie poprawności i kompletności protokołów kasacji;
5. Wnioskowanie w sprawie przeprowadzenie inwentaryzacji oraz opracowania projektu inwentaryzacyjnego na dany rok;
6. Czuwanie nad własciwym przeprowadzeniem i rozliczeniem inwentaryzacji, prowadzenie dokumentacji z różnych etapów inwentaryzacji, współpraca z zespołami spisowymi;
7. Prowadzenie ewidencji zaangażowania wydatków: a) tworzenie dowodów wewnętrznych służących do dokonywania zapisów;
b) ewidencjonowanie zawartych umów i porozumień;
c) zamykanie kont pozabilansowych na koniec każdego kwartału;
8. Rejestracja dowodów księgowych funduszu socjalnego w komputerowym programie finansowo - księgowym z zamieszczeniem adnotacji dotyczącej pozycki księgowej;
9. Prowadzenie ewidencji gwarancji, pożyczek i depozytów;
10. przygotowywanie danych dla potrzeb projektu budżetu, sprawozdawczość oraz sprawozdania z wykonania budżetu.
11. Prowadzenie spraw związanych z opłatą eksploatacyjną.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Data rozpoczęcia: 24.09.2025
Data zakończenia: 31.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 do 9 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie średnie i 3 lata stażu pracy lub wyższe.
Doświadczenie zawodowe: praca w jednostkach samorządu terytorialnego.
Znajomość z zakresu ustawy; o finansach publicznych, o rachunkowości, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, o samorządzie gminnym, KPA, o opłacie skarbowej, prawo zamówień publicznych.
Znajomość obsługi komputera, w tym pakietów biurowych Microsoft Office ( Word, Exel, power Point).
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy Ostróda
NIP: 7411004322
REGON: 000546058
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Elżbieta Kulesza
Nr telefonu: 89 676 07 36
E-mail: kadry@gminaostroda.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail