Numer oferty: StPr/25/1229
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Informacje dotyczące stanowiska pracy dostępne na stronie https://bip.um.rybnik.eu/Default.aspx?Page=32&Id=100468
Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Kandydat na stanowisko Podinspektora w Wydziale Kultury i Promocji, Referacie Promocji należy składać w Centrum Organizacji Urzędu, Wydziale Kadr i Płac (pok. 303) lub w Kancelarii Urzędu Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik w godzinach, w których w Urzędzie odbywa się bezpośrednia obsługa Klientów bądź przesłać pocztą na adres: ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik w terminie do 29 września 2025 r.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 040 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- co najmniej 3 letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku
- nieposzlakowana opinia
- znajomość programu Microsoft Office, Excel
- doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w obszarze współpracy z organizacjami pozarządowymi lub rozliczania dotacji lub powyżej czterech lat w administracji publicznej.
- obywatelstwo polskie
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
doświadczenie zawodowe powyżej pół roku w administracji publicznej lub w pracy biurowej
Wymagania dodatkowe:
znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego,
umiejętnosć obsługi programó pakietu Microsoft Office (MS Word, MS Excel) oraz znajomość środowiska Windows,
umiejętność obsługi mediów społecznościowych (Facebook i Instagram),
umiejętność obsługi programów firmy Meta do obsługi Facebooka i Instagrama,
umiejętność obsługi aparatu fotograficznego na poziomie zaawansowanym,
umiejętność obsługi programów graficznych a pakietu Adobe Creative Cloud.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIASTA RYBNIKA
NIP: 6423180461
REGON: 000649427
Krótki opis działalności gospodarczej: kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Koziołek
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Niezbędne wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
stanowiący Załącznik nr 1 do ogłoszenia,
- formularz oświadczeń niezbędnych stanowiący Załącznik nr 2 do
ogłoszenia
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
Załączniki nr 1 i 2 są zamieszczone wraz z ogłoszeniem w BIP Urząd Miasta Rybnika w zakładce Nabór Urząd Miasta.
Dodatkowe dokumenty i oświadczenia:
- formularz oświadczeń dodatkowych stanowiący Załącznik nr 3 do
ogłoszenia.
Załącznik nr 3 jest zamieszczony wraz z ogłoszeniem w BIP Urząd Miasta Rybnika, w zakładce Nabór Urząd Miasta.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście