Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 6 października 2025 (poniedziałek)

Specjalista/specjalistka ds. obsługi klienta zagranicznego - Kielce, świętokrzyskie

Data dodania: 2025-09-19
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Pracodawca: FORMASTER SPÓŁKA AKCYJNA

Numer oferty: StPr/25/2361

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Bilcza, 26-026 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków: Obsługa klientów krajowych i zagranicznych w zakresie przyjmowania i realizacji zamówień. Wprowadzanie zamówień do systemu oraz weryfikacja ich poprawności. Bieżący kontakt z klientami (terminy, dostępność, warunki dostawy). Współpraca z działami wewnętrznymi (produkcja, logistyka, magazyn, kontrola jakości). Koordynowanie wysyłek eksportowych i przygotowanie dokumentacji transportowej oraz celnej.
Wystawianie faktur sprzedażowych i współpraca z działem księgowości. Monitorowanie statusów zamówień i płatności. Prowadzenie dokumentacji handlowej w systemie ERP.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 19.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik do spraw marketingu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe 4-letnie

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Zakres obowiązków: Obsługa klientów krajowych i zagranicznych w zakresie przyjmowania i realizacji zamówień. Wprowadzanie zamówień do systemu oraz weryfikacja ich poprawności. Bieżący kontakt z klientami (terminy, dostępność, warunki dostawy). Współpraca z działami wewnętrznymi (produkcja, logistyka, magazyn, kontrola jakości). Koordynowanie wysyłek eksportowych i przygotowanie dokumentacji transportowej oraz celnej. Wystawianie faktur sprzedażowych i współpraca z działem księgowości. Monitorowanie statusów zamówień i płatności. Prowadzenie dokumentacji handlowej w systemie ERP.
Wymagania; Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe ekonomiczne/handlowe/logistyczne). Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (znajomość dodatkowych języków będzie atutem).
Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży ( z klientem zagranicznym). Umiejętność obsługi pakietu MS Office, mile widziana znajomość systemów ERP.. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy. Samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Pracodawca oferuje; Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Umowa o pracę na pełny etat. Szkolenie wdrożeniowe na stanowisku pracy. Pakiet medyczny i możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego. Kartę sportową na preferencyjnych warunkach. Dobrą organizację pracy. Perspektywiczny i rozwojowy system wynagrodzeń. Pracę w godz. 8-16, miejsce pracy Bilcza (woj. świętokrzyskie).

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: FORMASTER SPÓŁKA AKCYJNA
NIP: 9590122245
REGON: 29067048300000
Krótki opis działalności gospodarczej: Produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Fabryczna 24, 25-818 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - kontakt ;https://formastersa.traffit.com/public/form/a/40?uid=aa7c247e78e416d2453f849a5c960faf564c6266742b6975773545666167422f38726131786176585836345232616e48782b5748572f715736504372346f6458

opublikowano: 2025-09-19
Komentarze
Polityka Prywatności