Numer oferty: StPr/25/2200
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Kilińskiego Jana 7, 15-089 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. wystawianie faktur sprzedaży,
2. dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych,
3. księgowanie raportów sprzedaży,
4. monitorowanie stanu należności,
5. naliczanie odsetek od przeterminowanych należności, wystawianie not odsetkowych oraz wezwań do zapłaty,
6. prowadzenie obiegu dokumentów księgowych zgodnie z wewnętrznymi regulacjami,
7. sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów księgowych,
8. kontrola zgodności dokumentów z przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi,
9. przekazywanie dokumentów do podpisu osobom upoważnionym,
10. uzgadnianie poprawności stanów kont księgowych,
11. pomoc w przygotowaniu raportów finansowych i sprawozdań,
12. współpraca przy sporządzaniu sprawozdań i planów finansowych,
13. przygotowywanie zestawień i analiz na potrzeby Głównej Księgowej,
14. prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości,
15. archiwizacja dokumentacji księgowej i finansowej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 26.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 7 000 PLN
Opis wynagrodzenia: - wysokość wynagrodzenia będzie uzależniona od stopnia samodzielności i doświadczenia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Uprawnienia:
- znajomośc pakietu MS Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe zgodne z zakresem obowiązków lub udokumentowana praktyka w dziale księgowości,
2. wykształcenie kierunkowe (co najmniej średnie) z zakresu finansów, rachunkowości lub ekonomii,
3. znajomość ustawy o rachunkowości,
4. dobra znajomość pakietu MS Office,
5. bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej,
6. samodzielność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista.
Wymagania dodatkowe:
1. obsługa programu OPTIMA,
2. otwartość na rozwój zawodowy i udział w szkoleniach,
3. umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach wymagających szybkiego podejmowania decyzji.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Muzeum Wojska w Białymstoku
NIP: 5421290558
REGON: 000671160
Krótki opis działalności gospodarczej: Działalność historycznych miejsc i budynków oraz podobnych atrakcji turystycznych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kilińskiego Jana 7, 15-089 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. Życiorys (CV) powinien zawierać informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z t.j. z 2025 r. poz. 277) t.j. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, dane kontaktowe: nr telefonu lub adres e-mail);
2. List motywacyjny;
3. Podpisane Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć za pomocą poczty elektronicznej na adres rekrutacja@mwb.com.pl bądź osobiście do siedziby Muzeum Wojska w Białymstoku mieszczącej się przy ul. Kilińskiego 7 (sekretariat, II piętro) w Białymstoku do dnia 26.09.2025 r. Niekompletne dokumenty aplikacyjne nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: 26.09.2025