Numer oferty: StPr/25/0761
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Górników 15, 82-120 Krynica Morska, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Treść ogłoszenia znajduje się na stronie:
https://bip.krynicamorska.tv/artykul/ogloszenia-o-naborze-na-stanowiska-urzednicze
BURMISTRZ MIASTA KRYNICA MORSKA OGŁASZA NABÓR
NA STANOWISKO URZĘDNICZE DS. KANCELARYJNYCH I TECHNICZNYCH.
I.Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miasta Krynica Morska
ul. Górników 15,
82.120 Krynica Morska
II.Określenie stanowiska: stanowisko urzędnicze.
Nazwa stanowiska: stanowisko ds. kancelaryjnych i technicznych
Wymiar czasu pracy pełny etat, zatrudnienie na czas określony z możliwością uzyskania umowy na czas nieokreślony.
Przewidywany termin zatrudnienia: październik 2025 r.
III.Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
<6%.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.wysyłanie i prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej z Urzędu.
2.obsługa systemu e-PUAP.
3.konserwacja centrali telefonicznej.
4.prowadzenie spraw związanych z obsługą telekomunikacyjną Urzędu.
5.prowadzenie rejestru skarg, wniosków i pism wpływających do Urzędu.
6. dokonywanie zakupów czasopism, książek i publikacji niezbędnych w pracy Urzędu.
7.zamawianie nowych pieczęci na stanowiska w Urzędzie, likwidacja nieaktualnych pieczęci oraz prowadzenie rejestru pieczęci.
8.dokonywanie zakupów artykułów biurowych na potrzeby pracowników Urzędu oraz artykułów spożywczych do sekretariatu (obsługa gości Burmistrza).
9.prowadzenie gospodarki formularzami i drukami.
10.przygotowanie pism na potrzeby Burmistrza, Zastępcy Burmistrza i Sekretarza.
11.odpowiedzialność za sprzęt znajdujący się w sekretariacie Urzędu.
12.obsługa ksero i fax-u.
13.nadzór nad służbowymi telefonami komórkowymi.
14.zapewnienie ochrony danych osobowych w zakresie przypisanych obowiązków.
15.prowadzenie kalendarza spotkań Burmistrza.
16.prowadzenie ewidencji służbowych delegacji krajowych i zagranicznych pracowników Urzędu.
17.prowadzenie postępowań przetargowych w ramach zajmowanego stanowiska.
18.prowadzenie książki kontroli.
19.prowadzenie rejestru rachunków.
20.wykonywanie zadań związanych z organizacją i przeprowadzeniem wyborów, referendów przy współpracy w tym zakresie ze stanowiskiem ds. ewidencji ludności i kadr ( AEL).
21.zastępstwo pracownika na stanowisku ds. działalności gospodarczej i obsługi rady (ADGiOR) podczas jego nieobecności w zakresie spraw związanych z działalnością Rady Miejskiej i jej komisji.
22.zastępstwo pracownika na stanowisku ds. rozliczeń opłat z tytułu odpadów komunalnych podczas jego nieobecności w zakresie obsługi korespondencji przychodzącej oraz przyjmowania pism, wniosków i innych dokumentów urzędowych.
23.wykonywanie innych czynności zleconych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza lub Sekretarza.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) zatrudnienie na umowę o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy;
2) praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego, zmienne tempo pracy; praca
w siedzibie Urzędu w pomieszczeniu biurowym, sztucznie oświetlonym;
3) kontakt telefoniczny, osobisty i kanałami komunikacji elektronicznej z klientem i instytucjami;
4) wynagrodzenie zasadnicze minimum 5.000,00 brutto;
5) przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia
o niekaralności;
6) kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, zobowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą zakończoną egzaminem.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 06.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące, kierunek: pełne
- średnie zawodowe, kierunek: pełne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem pracy:
1. Wymagania niezbędne:
1.obywatelstwo polskie,
2.wykształcenie minimum średnie pełne,
3.znajomość przepisów prawa z zakresu:
ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
ustawy o pracownikach samorządowych,
ustawy kodeks pracy,
ustawy o samorządzie gminnym,
ustawy kodeks wyborczy.
4.posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
6.posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
7.brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8.nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1.inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność, zaangażowanie i samodzielność przy wykonywaniu powierzonych zadań,
2.dobra organizacja pracy,
3.umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym,
4.umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,
5.odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i skrupulatność, systematyczność,
6.umiejętność syntezy i analizy danych,
7.umiejętność podejmowania decyzji oraz umiejętność negocjowania,
8.zdolność do interpretacji i stosowania obowiązujących przepisów prawa,
9.preferowane doświadczenie, praca w jednostkach samorządu terytorialnego,
10.umiejętność sporządzania pism urzędowych.
11.umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres,
12.umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet MS Office (Word, Excel i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku).
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Krynica Morska
NIP: 5780017940
REGON: 170008774
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Górników 15, 82-120 Krynica Morska, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1.list motywacyjny* - własnoręcznie podpisany;
2.Życiorys (curriculum vitae) z opisem przebiegu pracy zawodowej własnoręcznie podpisany;
3.kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie własnoręcznie podpisany;
4.oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz za przestępstwa skarbowe popełnione umyślnie (przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego);
5.kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, poświadczone za zgodność z oryginałem własnoręcznie podpisane;
6.kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie świadectwa pracy potwierdzające wymagany w ogłoszeniu staż pracy lub zaświadczenie, poświadczone za zgodność
z oryginałem własnoręcznie podpisane;
7.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji;
8.numer telefonu lub/i adres e-mail, który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych i zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną;
9.kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku aplikowania przez osobę niepełnosprawną) poświadczona za zgodność z oryginałem własnoręcznie podpisana.
10.Oświadczenie zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg poniższego wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko ds. kancelaryjnych i technicznych.
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1135).
Dane osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających wymagane kwalifikacje wykraczające poza dokumenty niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych, przez Urząd Miasta Krynica Morska, ul. Górników 15, 82-120 Krynica Morska.
Dokumenty aplikacyjne, które będą zawierały dane osobowe wykraczające poza dane niezbędne do procesu rekrutacji, nieopatrzone klauzulą nt. zgody na przetwarzanie danych osobowych podpisaną przez kandydata, będą komisyjnie niszczone, za wyjątkiem oryginalnych dokumentów, które będą odsyłane na adres wskazany w dokumentach aplikacyjnych.
Termin i miejsce składania dokumentów: do 29.09.2025 r. do godz. 15:00.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w Urzędzie Miasta Krynica Morska ul. Górników 15, w sekretariacie, albo przesłać na adres: Urząd Miasta Krynica Morska ul. Górników 15, 82-120 Krynica Morska z dopiskiem: Nabór - stanowisko ds. kancelaryjnych i technicznych.
Decyduje data wpływu oferty do Urzędu.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi zostaną powiadomione telefonicznie lub e-mailowo w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 29.09.2025r., Godziny : do 15:00