Numer oferty: StPr/25/1112
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Katowicka 45, 41-250 Czeladź, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych;
2. Czuwanie nad porządkiem, współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia
i zdrowia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń;
3. Podejmowanie działań mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz współdziałanie w tym celu z innymi służbami, instytucjami i organizacjami;
4. Udział w zabezpieczeniach i akcjach;
5. Obsługa monitoringu miejskiego;
6. Zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów
i dowodów do momentu przybycia właściwych służb, a także ustalenie, w miarę możliwości, świadków zdarzenia;
7. Ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej;
8. Konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy;
9. Doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania, jeżeli osoby te zachowaniem swoim dają powód do zgorszenia w miejscu publicznym, znajdują się w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu i zdrowiu innych osób.
10. Inne zlecone przez Komendanta działania pozostające w zgodności z realizacją obowiązków wynikających z Ustawy o Strażach Gminnych.
Rozpoczęcie pracy 1 etat od 10/2025,2 etat od 01/2026
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 do 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: strażnik gminny / miejski
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Pracownikiem samorządowym zatrudnionym na proponowanym stanowisku może być osoba, która spełnia niżej wymienione wymagania:
1. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
2. Posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku.
3. Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
5. Posiada wykształcenie średnie
6. Wiedza specjalistyczna/umiejętności:
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym;
b) znajomość ustawy o strażach gminnych/miejskich;
c) znajomość ustawy Prawo o Ruchu Drogowym;
d) Rozporządzenie w sprawie przypadków, sposobów i trybu użycia przez strażników gminnych (miejskich) środków przymusu bezpośredniego;
e) dobra znajomość obsługi komputera;
f) sprawność pod kątem fizycznym;
g) uregulowany stosunek do służby wojskowej;
h) prawo jazdy kategorii B;
i) ukończone 21 lat;
j) poczucie odpowiedzialności i zdyscyplinowanie;
k) postawa etyczna;
l) wysoka kultura osobista, pozytywne podejście do obywateli, dbałość o klientów;
m) dyspozycyjność;
n) sumienność;
o) zaangażowanie
Wymagania dodatkowe:
1. Doświadczenie zawodowe Praca związana z ochroną porządku publicznego, mienia, zabezpieczeniem imprez masowych.
2. Wiedza specjalistyczna/ umiejętności pożądane:
- Kursy specjalistyczne dotyczące pracy w służbach mundurowych, formacjach obronnych;
- Ukończone szkolenie podstawowe dla strażników gminnych.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Czeladź
NIP: 6251003163
REGON: 000515721
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Katowicka 45, 41-250 Czeladź, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Ewa Lasa
Nr telefonu: 32763 79 43
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, który stanowi
załącznik do ogłoszenia o naborze.
2. Oświadczenie kandydata stanowiące załącznik do ogłoszenia o naborze.
3. Klauzula informacyjna RODO.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe.
6. Kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność w przypadku osób niepełnosprawnych, które chcą skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2022.530 z późn. zm.)
Link do ogłoszenia:https://bip.czeladz.pl/tablica_ogloszen/praca/-BURMISTRZ-MIASTA-CZELADZ-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-Aplikant-Mlodszy-Straznik-w-Strazy-Miejskiej-w-Czeladzi-2-etaty/idn:3267.html
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Aplikanta/Młodszego Strażnika w Straży Miejskiej należy składać w terminie do dnia 02.10.2025 r. w kancelarii lub punkcie informacyjnym Urzędu Miasta Czeladź lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź (decyduje data wpływu do urzędu).
Link do ogłoszenia:https://bip.czeladz.pl/tablica_ogloszen/praca/-BURMISTRZ-MIASTA-CZELADZ-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-Aplikant-Mlodszy-Straznik-w-Strazy-Miejskiej-w-Czeladzi-2-etaty/idn:3267.html