Numer oferty: StPr/25/1111
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Organizacja prac i uczestniczenie w pracach dotyczących sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub planu ogólnego oraz weryfikacja dokumentów planistycznych.
Prowadzenie i bieżąca aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
Branie udziału w pracach przy dokonywaniu okresowych ocen skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym.
Udział w przeprowadzaniu procedury formalno-prawnej sporządzanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i ich zmian, w tym w opracowywaniu projektów uchwał wraz z częścią graficzną w formie elektroniczno-bazodanowej.
Udział w opracowywaniu analiz przestrzennych.
Wydawanie zaświadczeń, wypisów, wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
Prowadzenie spraw dotyczących naliczania opłat z tytułu skutków uchwalenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, oraz przygotowywanie w tym zakresie decyzji administracyjnych.
Rozpatrywanie spraw i przygotowywanie projektów rozstrzygnięć dotyczących skutków prawnych uchwalenia planu zagospodarowania przestrzennego.
Udział w pracach związanych z aktualizacją danych z zakresu informacji przestrzennej w systemie obsługującym infrastrukturę informacji przestrzennej.
Uczestnictwo w prowadzeniu postępowań administracyjnych.
Współdziałanie w sprawach zagospodarowania przestrzennego z organami ds. budownictwa i nadzoru budowlanego.
Przygotowywanie dokumentacji wymaganej dla udzielenia zamówienia publicznego w ramach powierzonego zakresu obowiązków.
Przygotowywanie materiałów planistycznych i innych opracowań w ramach współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu.
Przygotowanie projektów obwieszczeń do Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie powierzonych obowiązków.
Wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta.
Wydawanie zaświadczeń o obszarze rewitalizacji.
Umowa o pracy na okres 6 miesięcy,godziny pracy pn.7.30-17.00,wt.śr.czw.7.30 -15.30,pt.7.30-14.00
Link dot. ogłoszenia :https://bedzin.bip.info.pl/dokument,iddok,20815,idmp,107,r,r
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 870 do 6 270 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1)Wykształcenie wyższe lub średnie w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
2)Doświadczenie zawodowe dla wykształcenia wyższego co najmniej 3 lata stażu pracy lub co najmniej 3 lata wykonywania działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku; dla wykształcenia średniego - co najmniej 5 lat stażu pracy lub co najmniej 5 lat wykonywania działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.
3)Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o gospodarce nieruchomościami, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego.
4)Umiejętność obsługi obsługi pakietów MS Office, w tym programów do edytowania tekstów i arkusza kalkulacyjnego.
5)Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych i niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, brak skazania prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstw skarbowe.
6)Nieposzlakowana opinia.
7)Właściwa postawa etyczna, wysoka kultura osobista, przestrzeganie zasad uczciwości, obiektywizmu, poufności, profesjonalizmu, kreatywne myślenie, odpowiedzialność, umiejętność samodzielnej organizacji pracy i pracy w zespole, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność pracy pod presją czasu, analityczne podejście do problemów, umiejętność nawiązywania kontaktów, obowiązkowość, bezstronność, odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań,
Wymagania dodatkowe:
1.Umiejętność jasnej i precyzyjnej komunikacji (w mowie i piśmie), umiejętność poprawnego redagowania pism urzędowych.
2.Umiejętność odczytu ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
3.Znajomość regulacji prawnych dotyczących budownictwa, planowania przestrzennego, ochrony środowiska i ochrony zabytków.
4.Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
5.Gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
6.Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na podobnym stanowisku.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W BĘDZINIE
NIP: 6250014503
REGON: 000515649
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 32 267 91 64
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Oferty należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem Oferta na stanowisko urzędnicze w Wydziale Inwestycji w Biurze Obsługi Klienta, w budynku Urzędu Miejskiego w Będzinie (parter) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26 września 2025r. do godz. 14.00.
Link dot.ogłoszenia:https://bedzin.bip.info.pl/dokument,iddok,20815,idmp,107,r,r
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Oferty należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem Oferta na stanowisko urzędnicze w Wydziale Inwestycji w Biurze Obsługi Klienta, w budynku Urzędu Miejskiego w Będzinie (parter) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26 września 2025r. do godz. 14.00.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem Oferta na stanowisko urzędnicze w Wydziale Inwestycji w Biurze Obsługi Klienta, w budynku Urzędu Miejskiego w Będzinie (parter) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26 września 2025r. do godz. 14.00.
Link dot.ogłoszenia:https://bedzin.bip.info.pl/dokument,iddok,20815,idmp,107,r,r