Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 24 września 2025 (środa)

Urzędnicze d.s. ochrony zdrowia, edukacji, działalności gospodarczej - Goczałkowice-Zdrój, śląskie

Data dodania: 2025-09-19
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Pracodawca: Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0479

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Szkolna 13, 43-230 Goczałkowice-Zdrój, powiat: pszczyński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań obejmuje m.in.:
A. Na stanowisku d/s ochrony zdrowia prowadzone są następujące sprawy:
1. ustalanie potrzeb w zakresie opieki zdrowotnej,
2. wykonywanie i realizacja zadań zleconych związanych z ochroną zdrowia,
3. realizacja zadań własnych Gminy związanych z profilaktyką i ochroną zdrowia, propagowanie zdrowego stylu życia,
4. realizacja zadań w zakresie przeciwdziałania alkoholizmowi i zwalczania narkomanii,
5. współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
6. współpraca z zakładami opieki zdrowotnej działającymi na terenie Gminy, w zakresie ochrony zdrowia oraz dostępności świadczeń służących zaspokajaniu potrzeb zdrowotnych mieszkańców,
7. współpraca z placówkami oświatowymi w zakresie profilaktyki zdrowotnej dzieci i młodzieży,
8. współpraca z organizacjami i stowarzyszeniami działającymi na rzecz profilaktyki i ochrony zdrowia,
9. opiniowanie rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych na terenie Gminy.

B. Na stanowisku d/s działalności gospodarczej prowadzone są następujące sprawy:
1. wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
2. przyjmowanie oświadczeń o wartości uzyskanego dochodu ze sprzedaży napojów alkoholowych składanych corocznie przez przedsiębiorców prowadzących sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych,
3. naliczanie opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
4. wydawanie zaświadczeń potwierdzających dokonanie opłaty za korzystanie z zezwolenia
5. prowadzenie spraw związanych z krajowym drogowym przewozem osób, w tym udzielanie zezwoleń, udzielanie, odmowa udzielenia, cofanie, zmiana lub stwierdzenie wygaśnięcia licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób na terenie gminy,
6. współdziałanie z Policją w zakresie bezpieczeństwa publicznego,
7. współdziałanie z organami kontroli w sprawach związanych z funkcjonowaniem handlu, gastronomii i usług,
8. współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, m.in. w zakresie opiniowania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.

C. Na stanowisku d/s edukacji
Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem oświaty na terenie Gminy Goczałkowice-Zdrój, w tym dotyczących prowadzenia i działalności szkół i placówek wychowania przedszkolnego, kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie i zagrożonych niedostosowaniem społecznym, uczniów szczególnie uzdolnionych, pozostającymi w trudnej sytuacji materialnej i życiowej, finansowania zadań oświatowych, opieki nad dziećmi do lat 3, a w szczególności:
1) realizacja zadań wynikających z ustawy o Systemie Informacji Oświatowej,
2) prowadzenie spraw związanych z finansowaniem szkół i placówek niepublicznych prowadzonych na terenie gminy, w tym dotyczących ustalania wysokości dotacji oraz udzielania i rozliczania dotacji udzielonych z budżetu gminy,
3) prowadzenie rozliczeń finansowych pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie pokrycia kosztów wychowania przedszkolnego uczniów niebędących mieszkańcami danej gminy,
4) prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem kosztów kształcenia zawodowego pracowników młodocianych, w tym prowadzenie postępowań, sporządzanie projektów decyzji oraz występowanie o dotacje na ten cel i ich rozliczanie,
5) występowanie z wnioskami o dotacje i środki zewnętrzne na realizację bieżących zadań o charakterze edukacyjnym, rozliczanie przyznanych dotacji, sprawozdawczość w tym zakresie
6) prowadzenie spraw i nadzór w zakresie wykorzystania i prawidłowego rozliczania dotacji otrzymanych z programów rządowych realizowanych przez placówki oświatowe,
7) sporządzanie sprawozdań i informacji na potrzeby innych organów uprawnionych do sprawowania nadzoru i kontroli w zakresie oświaty oraz opieki nad dziećmi do lat 3,
8) wraz z innymi pracownikami Urzędu realizacja zadań w zakresie kontroli
9) prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji przez niepubliczne placówki oświatowe,
10) wraz z innymi pracownikami Urzędu prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zwrotu dotacji wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem, pobranych nienależnie lub w nadmiernej wysokości.

Informacja o warunkach pracy:
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) obsługa klienta w urzędzie, wizje w terenie,
3) z zastrzeżeniem punktu 4 zatrudnienie możliwe od października 2025 r. na okres 2 lat z możliwością zmiany rodzaju umowy na umowę na czas dłuższy lub nieokreślony,
4) w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, pierwsza umowa jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy (zgodnie z art. 16 ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych),
5) obowiązek odbycia służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym (zgodnie z art.16 ust.3 w/w ustawy dotyczy osób podejmujących pracę po raz pierwszy, o których mowa w punkcie 4),
6) praca z wykorzystaniem komputera,
7) praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Gminy,
8) obsługa urządzeń biurowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • biegła obsługa komputera, Microsoft Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
1) obywatelstwo polskie, o stanowisko nie mogą ubiegać się osoby, o których mowa w art. 11 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe
4) udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku urzędniczym,
6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) nieposzlakowana opinia,
8) znajomość przepisów prawa, regulujących zakres tematyczny stanowiska, a w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o działalności pożytku publicznego i jej aktów wykonawczych, ustawa o zdrowiu publicznym, ustawa o ochronie zdrowia psychicznego, ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałanie alkoholizmowi, ustawa karta nauczyciela,
9) znajomość obsługi komputera
10) prawo jazdy kat. B.

Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:
1) komunikatywność, sumienność, obowiązkowość,
2) odpowiedzialność,
3) umiejętność sprawnej organizacji pracy.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój
NIP: 6381014975
REGON: 272536215
Krótki opis działalności gospodarczej: kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: www.goczalkowicezdroj.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Szkolna 13, 43-230 Goczałkowice-Zdrój, powiat: pszczyński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Joanna Pieczka
Nr telefonu: 322107185
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) zgłoszenie kandydatury wraz z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, według załącznika nr 1 do niniejszego ogłoszenia,
3) oświadczenia i zgoda, według załącznika nr 2 do niniejszego ogłoszenia
4) klauzula informacyjna, według załącznika nr 3 do niniejszego ogłoszenia
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
i kwalifikacje
6) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i staż pracy wymagany na danym stanowisku pracy,
7) inne dokumenty o posiadanych umiejętnościach lub osiągnięciach zawodowych,
8) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,

Zgłoszenie kandydatury, kwestionariusz osobowy, klauzula informacyjna i oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

https://www.bip.urzad.goczalkowicezdroj.pl/bipkod/40787165
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy lub przesłać pocztą, w terminie do dnia 24.09.2025 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy) na adres: Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój, ul. Szkolna 13, 43-230 Goczałkowice-Zdroju w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze ds. ochrony zdrowia, edukacji, działalności gospodarczej.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po terminie nie będą rozpatrywane.
Do oferty mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy.
Termin przeprowadzenia wstępnej selekcji 25.09.2025 r.
Kandydaci spełniający wymagania formalne o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani na jedną z podanych danych kontaktowych w kwestionariuszu osobowym dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy /www.bip.goczalkowicezdroj.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Goczałkowice-Zdrój ul. Szkolna 13.

opublikowano: 2025-09-19
Komentarze
Polityka Prywatności