Numer oferty: StPr/25/0696
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Hrubieszowska 55, 22-530 Mircze, powiat: hrubieszowski, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1)Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu Nadleśnictwa. 2) Obsługa EZD w zakresie modułu Kancelaria, w szczególności przyjmowanie i rejestracja korespondencji wpływającej do nadleśnictwa, przygotowanie i wysyłka korespondencji wychodzącej, prowadzenie i archiwizacja składów chronologicznych. 3) Obsługa poczty elektronicznej nadleśnictwa oraz skrzynki Epuap. 4) Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji 5) Organizacja narad gospodarczych, zebrań, szkoleń i spotkań. 6) Prowadzenie rejestru zarządzeń i decyzji Nadleśniczego. 7) Zaopatrywanie jednostki w artykuły spożywcze i inne m.in. artykuły biurowe.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 13.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 791,50 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Sekretarka (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa programu Microsoft Excel, Word
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1) Wykształcenie średnie i 3 lata pracy lub wyższe i min.1 rok stażu pracy.-
2) Znajomość obsługi podstawowych programów pakietu MS Office (Word,
Execel, Outlook)
3) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych.
4) Posiadanie obywatelstwa polskiego.
5) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wskazanym stanowisku.
Wymagania dodatkowe ( preferowane):
1) Znajomość obowiązujących w PGL LP : Instrukcja kancelaryjnej, JRWA.
2) Znajomość obsługi Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD-PUW).
3) Znajomość procedur i specyfiki działalności LP (przepisy i wytyczne
wewnętrzne) w obszarze zadań przewidzianych do realizacji na zajmowanym
stanowisku.
4) Doświadczenie na stanowiskach pracy związanych z obsługą interesanta.
5) Ukończone studia wyższe ( preferowane - administracja, prawo, leśnictwo ) ,
kursy, szkolenia o tematyce związanej z administracją.
6) Referencje z poprzednich miejsc pracy, wolontariatu itp
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Mircze
NIP: 9190002193
REGON: 950015003
Adres www: www.mircze.lublin.lasy.gov.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Hrubieszowska 55, 22-530 Mircze, powiat: hrubieszowski, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Tomasz Kiecana
Nr telefonu: 846519002
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1 ) List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem.-3-
2 ) CV z opisem przebiegu pracy zawodowej oraz nauki, adresem do
korespondencji oraz numerem telefonu opatrzony datą i własnoręcznym
podpisem.
3) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, opatrzone datą
i własnoręcznym podpisem ( oryginały do wglądu podczas rozmowy
kwalifikacyjnej )
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie
zawodowe, opatrzone datą i własnoręcznym podpisem ( oryginały do wglądu
podczas rozmowy kwalifikacyjnej ).
5) Kwestionariusz osobowy dla kandydata na pracownika LP ( załącznik nr 1 ).
6) Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Nadleśnictwie Mircze
(załącznik nr 2).
7) Oświadczenie kandydata (załącznik nr 3)
Wymagane dokumenty aplikacyjne, należy składać
- osobiście w sekretariacie Nadleśnictwa Mircze ( od poniedziałku do piątku
w godzinach 7:00-15:00 ) decyduje data i godzina wpływu do sekretariatu
Nadleśnictwa ,
- pocztą tradycyjną na adres : Nadleśnictwo Mircze ul. Hrubieszowska 55, 22-530
Mircze decyduje data i godzina wpływu do sekretariatu Nadleśnictwa.
w terminie do dnia 3 października 2025 r. do godz.14:00 w zaklejonej kopercie
( zapewniającej poufność ) , opatrzonej dopiskiem: ,, Nabór na stanowisko st. referent
ds administracji , na kopercie należy podać imię i nazwisko nr telefonu oraz adres
korespondencyjny
Dokumenty , które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, ani zwracane do
nadawcy.
Dokumenty złożone elektronicznie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta