Numer oferty: StPr/25/0554
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Sienkiewicza 31, 99-100 Łęczyca, powiat: łęczycki, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Rejestracja osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy, ustalanie uprawnień do świadczeń, sporządzanie decyzji administracyjnych, sporządzanie i wydawanie zaświadczeń.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa komputera i innych urządzeń biurowych
- umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
- biegła obsługa komputera i sprzętu biurowego
- odporność na stres
- dobra organizacja czasu pracy
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Inne] : Znajomość ustawy z dnia 20 marca 2025 roku o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. z 2025 r, poz. 620) oraz znajomość przepisów wykonawczych do ww. ustawy oraz przepisów KPA, KP;
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy
NIP: 7751236416
REGON: 472291457
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sienkiewicza 31, 99-100 Łęczyca, powiat: łęczycki, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Martyna Baranowska
Nr telefonu: 247212914
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny
2. CV,
3. kserokopie świadectw pracy,
4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6. kserokopia innych dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań stawianych kandydatom,
7. kwestionariusz osobowy kandydata,
8. kserokopia dowodu osobistego,
9. oświadczenie kandydata o niekaralności,
10. zaświadczenie lekarskie,
11. spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata,
12. klauzula informacyjna dla kandydata,
13. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji.
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z podaniem imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko "Specjalista ds. ewidencji i świadczeń". Dokumenty można złożyć osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Łęczycy (Sekretariat pok. Nr 8, I piętro) lub przesłać za pomocą poczty na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy, ul. Sienkiewicza 31, 99-100 Łęczyca w terminie: do dnia 29.09.2025r., do godz. 12:00. Oferty niekompletne i niespełniające wymagań oraz przesłane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon