Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 29 września 2025 (poniedziałek)

Kierownik biura kadr - Świnoujście, zachodniopomorskie

Data dodania: 2025-09-18
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Pracodawca: Urząd Miasta Świnoujście
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo,administracja, zarządzanie,kadrami

Numer oferty: StPr/25/0494

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1.Prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych Miasta, z wyłączeniem placówek oświatowych i spółek.
2.Realizacja polityki kadrowej Urzędu w zakresie rekrutacji, selekcji, systemu ocen oraz systemu szkoleń.
3.Przygotowywanie sprawozdań z ruchu kadrowego i innych, wynikających z obowiązujących przepisów.
4.Zgłaszanie pracowników Urzędu do ubezpieczeń społecznych oraz ich wyrejestrowywanie z chwilą rozwiązania umów o pracę (dokumenty ZUS).
5.Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy.
6.Prowadzenie spraw związanych z techniczną obsługą zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
7.Opracowywanie projektów regulaminów określających prawa i obowiązki pracowników Urzędu, w tym regulaminu pracy, wynagradzania, podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
8.Organizacja praktyk uczniowskich i studenckich w Urzędzie.
9.Prowadzenie ewidencji szkoleń, delegacji krajowych i zagranicznych.
10.Prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem dyscypliny pracy oraz Kodeksu Etyki Pracowników Urzędu Miasta Świnoujście przez pracowników Urzędu.
11.Prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych przez pracowników Urzędu.
12.Koordynacja zawieranych umów cywilnoprawnych z osobami fizycznymi.
13.Wprowadzanie i aktualizowanie w informatycznym systemie kadrowym danych kadrowych dotyczących pracowników.
14.Tworzenie, sprawdzanie list obecności pracowników i załatwianie spraw związanych z nieobecnościami pracowników (ewidencja spóźnień, przyjmowanie usprawiedliwień przyczyn spóźnień do pracy).
15.Dokonywanie okresowych analiz wykorzystania czasu pracy, w tym dotyczących: obecności, zwolnień, godzin nadliczbowych i urlopów.
16.Planowanie wydatków osobowych nagrody jubileuszowe, odprawy emerytalne i rentowe, ekwiwalenty za urlopy wypoczynkowe, itp.
17.Współpraca z Poradnią Medycyny Pracy w zakresie obowiązkowej profilaktyki opieki zdrowotnej pracowników Urzędu.
18.Współpraca ze służbą BHP i Ppoż.
Szczegółowy zakres zadań do zapoznania się na stronie internetowej bip.um.iswnoujscie.pl w zakładce praca.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 8 500 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
+ dodatek funkcyjny
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik działu kadr i płac
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo,administracja, zarządzanie,kadrami

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
1) obywatelstwo polskie *,
2) wykształcenie wyższe,
3) posiadanie co najmniej pięcioletniego stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej w zakresie usług kadrowych, zarządzania zasobami ludzkimi,
4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) nieposzlakowana opinia,
7) niekaralność karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.

Wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:
1) wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja, zarządzanie lub studia podyplomowe związane z prawem pracy, kadrami, zarządzaniem zasobami ludzkimi,
2) praktyczna znajomość przepisów prawa pracy prawo, administracja, zarządzanie lub studia podyplomowe związane z prawem pracy, kadrami, zarządzaniem zasobami ludzkimi,: ustawy Kodeks pracy, o pracownikach samorządowych, RODO,
3) biegła znajomość systemów kadrowo-płacowych,
4) biegła znajomość obsługi komputera edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny,
5) kursy w zakresie prawa pracy, zarządzania zasobami ludzkimi,
6) doświadczenie na podobnym stanowisku, w tym doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
7) doświadczenie związane z pracą w systemach elektronicznego obiegu dokumentów,
8) predyspozycje osobowościowe:
a) umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów,
b) samodzielność,
c) kreatywność i inicjatywa,
d) umiejętność pracy w zespole,
e) umiejętność dobrej organizacji pracy.

Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. stanowisko pracy na I piętrze (winda),
2. praca przy monitorze ekranowym,
3. brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
4. czas pracy: pełen etat 40 godzin tygodniowo,
5. wysiłek umysłowy.
Praca w godzinach: 7:00 - 15:00
Okres zatrudnienia: od października 2025 r.
Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: Urząd Miasta Świnoujście ul. Wojska Polskiego1/5

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Świnoujście
NIP: 8550020644
REGON: 000591900
Krótki opis działalności gospodarczej: Urząd Miasta
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marlena Paszkiewicz
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. list motywacyjny,
2. życiorys zawodowy (CV),
List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Kierownik Biura Kadr. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych.
1) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
2) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, zaświadczenia o prowadzonej działalności gospodarczej),
3) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
4) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,
5) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
8) kopia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne**,
9) klauzula informacyjna dla kandydata.
Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem.

Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Wzór ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna do pobrania na stronie internetowej bip.um.swinoujscie.pl w zakładce praca, w wersji papierowej w Biurze Kadr Urzędu Miasta Świnoujście.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Stanowisku Obsługi Interesantów albo przesyłać za pośrednictwem poczty na adres: Biuro Kadr, Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko Kierownik Biura Kadr. w terminie do dnia 29 września 2025 roku.

Uwaga:
1. Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części wymagane dokumenty i oświadczenia. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
2. Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
4. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.


opublikowano: 2025-09-18
ostatnia aktualizacja: 2025-09-19
Komentarze
Polityka Prywatności