Numer oferty: StPr/25/09774
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: • Prowadzenie korespondencji z urzędami w celu ustalenia danych dłużnika
• Analizowanie spraw pod kątem dalszego postępowania
• Windykacja należności
• Telefoniczne udzielanie wyjaśnień mieszkańcom w zakresie kompetencji
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 03.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 100 PLN
System wynagradzania: Ryczałtowy
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- dokładność, skrupulatność i sumienność w wykonywaniu czynności
- współpraca z ludźmi, dyscyplina i sumienność w pracy. dokładnośc
- komunikatywność, wysoka kultura osobista
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: średnie lub wyższe, preferowane kierunki: prawo/administracja,
- Doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim,
- Nieposzlakowana opinia,
- Obywatelstwo polskie,
- Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie w jednostce samorządowej minimum 2 lata stażu pracy w urzędzie miasta lub jednostce organizacyjnej, przy bezpośredniej obsłudze interesanta,
- Znajomość funkcjonowania jednostek samorządowych,
- Znajomość regulacji prawnych z zakresu: Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, ustaw: o drogach publicznych, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, prawo o ruchu drogowym, o ochronie danych osobowych, o finansach publicznych, o komornikach sądowych, o drogach publicznych oraz innych regulujących procedury korzystania ze strefy płatnego parkowania,
- Wytrwałość i konsekwencja w dążeniu do celu,
- Umiejętność formułowania pism urzędowych,
- Komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność zażegnywania konfliktów w sytuacji z trudnym interesantem,
- Zdolność analitycznego myślenia, sprawne formułowanie myśli w mowie i piśmie, dokładność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia :
- Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie,
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku,
- Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji,
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530).
Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego
w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca.
Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta).
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 30.09.2025 r. do godziny 15:30.
Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami.
Telefon kontaktowy dot. ww. ogłoszenia 22 55 89 191
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zarząd Dróg Miejskich
NIP: 5270210744
REGON: 010270068
Adres www: https://zdm.waw.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Piwowarska
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie,
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku,
- Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji,
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - elektroniczny system rekrutacji: https://zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca/