Numer oferty: StPr/25/0800
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Pszczelińska 99, 05-840 Brwinów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa spraw pracowniczych Centrum, w tym: prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami; obsługa programu Symfonia Kadry i Płace; sporządzanie dokumentów związanych ze stosunkiem pracy (m.in. umowy o pracę, aneksy, porozumienia zmieniające, świadectwa pracy, zaświadczenia). Przygotowywanie danych do list płac, rozliczeń i sprawozdań; monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ich stosowanie. Współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie spraw kadrowych. Prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz rozmów kwalifikacyjnych. Współpraca z Urzędem pracy oraz Państwową Inspekcją Pracy. Użytkowanie sprzętu biurowego; praca siedząca przed komputerem z monitorem ekranowym.
Praca od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00-16:00. Umowa na okres próbny 3 miesiące. Zatrudnienie od 03.11.2025 r. Pracodawca preferuje kontakt mailowy w sprawie rekrutacji.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 03.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 10 600 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa komputera - pakiet programów office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Poziom wykształcenia- wyższe (preferowane: prawo, administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi) lub inne wyższe wraz ze studiami podyplomowymi w zakresie kadr i płac.
Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
Bardzo dobra znajomość Kodeksu pracy i przepisów wykonawczych;
Doświadczenie w przygotowywaniu raportów i sprawozdań dla instytucji zewnętrznych (m.in. ZUS, GUS);
Praktyczna znajomość obsługi programu Symfonia Kadry i Płace;
Biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych w szczególności aplikacji MS Office: Word, Excel;
Umiejętność redagowania tekstów formalnych oraz precyzyjnego formułowania treści;
Komunikatywność oraz umiejętność prowadzenia spotkań i konsultacji;
Sumienność, dokładność i dobra organizacja pracy;
Samodzielność, rzetelność i umiejętność pracy zespołowej.
Dodatkowym atutem będzie: znajomość zagadnień z zakresu ubezpieczeń społecznych; doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych; prawo jazdy kat. B.
Dokumenty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: rekrutacja.brwinow@cdr.gov.pl z tytułem "Oferta pracy specjalista w DO w terminie: do 15.10.2025 r. (decyduje data wpływu oferty do Centrum).
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
NIP: 5342277210
REGON: 015900539
Krótki opis działalności gospodarczej: Doradztwo
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Pszczelińska 99, 05-840 Brwinów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Karol Wasiewicz
E-mail: rekrutacja.brwinow@cdr.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - CV zawierające klauzulę o następującej treści:
Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119, s.1), wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji na stanowisko starszy specjalista/główny specjalista w Dziale Organizacyjnym oraz w czasie archiwizacji określonym przepisami prawa.
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagany w ogłoszeniu staż pracy.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail