Numer oferty: StPr/25/1505
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Włocławska 133, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Udostępnianie wejścia do budynku Uczelni w dni zjazdów.
2. Udzielanie informacji dydaktykom i studentom w zakresie rozmieszczenia sal wykładowych, ćwiczeniowych i komórek administracyjnych, planu zajęć innych w ramach powierzonych informacji / poleceń Prorektora ds. dydaktycznych / Dyrektora ds. planowania i obciążeń dydaktycznych / Dyrektora ds. dokumentacji / Kwestora / Kierownika Dziekanatu.
3. Udzielanie informacji studentom o procedurach składania wniosków oraz innych dokumentów.
4. Kontrola sal i pomieszczeń administracyjnych przed zamknięciem budynku.
5. Obsługa wykładowców w zakresie wydawania kluczy i sprzętu multimedialnego, udzielania informacji o planie zajęć. Doraźna pomoc w zakresie uruchamiania sprzętu multimedialnego w salach wykładowych. Organizowanie noclegów dla wykładowców.
6. Sprawdzanie przygotowania sal dydaktycznych do zajęć (kompletność i poprawne ułożenie wyposażenia w salach dydaktycznych i salach umiejętności pielęgniarskich).
7. Drukowanie materiałów dydaktycznych oraz kart egzaminacyjnych dla prowadzących.
8. Kontrola i czuwanie nad obiegiem dokumentów pomiędzy wykładowcą, a daną komórką organizacyjną Uczelni z zachowaniem RODO.
9. Obsługa poczty tradycyjnej nadawanie i odbieranie listów oraz przesyłek oraz prowadzenie rejestru zgodnie z przyjętymi zasadami.
10. Udział w archiwizowaniu dokumentacji.
11. Wydawanie sprzętu medycznego ciężkiego wykładowcom - na podstawie wcześniejszych zgłoszeń zapotrzebowania. Kontrola nad kompletnością wydawanego i oddawanego sprzętu.
12. Monitorowanie bieżącego stanu pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych, wody itp. Przyjmowanie i składanie zamówień.
13. Organizacja i nadzór nad zaopatrzeniem w środki medyczne do sal umiejętności pielęgniarskich i położniczych, we współpracy z poszczególnymi dydaktykami PSW. Kompletowanie i wydawanie w/w wykładowcom na podstawie wcześniejszych zgłoszeń zapotrzebowania. Ewidencja wydawanych materiałów, zgłaszanie zapotrzebowania zakupu przez Uczelnię materiałów, które zostały zużyte (raz na semestr zbiorczo).
14. Pomoc w organizacji oraz obsłudze wydarzeń uczelnianych.
15. Obsługa biblioteki Uczelni. Wypożyczanie pozycji książkowych zgodnie z księgozbiorem. Obsługa studentów w zakresie wypożyczania i oddawania książek. Obsługa programu dedykowanego dla bibliotek. Prowadzenie rejestrów biblioteki. Prowadzenie
kartotek studentów i wykładowców. Dbanie o porządek w miejscu przechowywania zbiorów bibliotecznych. Pilnowanie terminowości wypożyczanych publikacji.
16. Zgłaszanie wszelkich uwag, informacji, do odpowiedniej komórki administracyjnej PSW.
17. Realizacja raportów pozjazdowych z realizacji zaplanowanych godzin dydaktycznych oraz zdarzeń niepożądanych; wykazywanie nieprawidłowości / koniecznych do realizacji prac porządkowych, sprawozdawczość kierowana do Prorektora ds. rozwoju i współpracy / Prorektora ds. dydaktycznych i studenckich / Kierownika Dziekanatu.
18. Obsługa kserokopiarki.
19. Obsługa telefonu służbowego.
20. Udział w przeprowadzanych okresowo remanentach i inwentaryzacjach.
21. Dbałość o stanowisko pracy i powierzone mienie Uczelni z odpowiedzialnością służbową i materialną przewidzianą w Kodeksie Pracy i Przepisach Ogólnych.
22. Przestrzeganie dyscypliny pracy oraz obowiązujących przepisów w zakresie BHP i Ppoż. stosownie do miejsca pracy i wykonywanego zakresu obowiązków.
23. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych mających związek z funkcjonowaniem Powiślańskiej Szkoły Wyższej.
24. Zachowanie tajemnicy służbowej, a w szczególności danych wrażliwych / danych osobowych oraz innych dotyczących studentów i pracowników Uczelni.
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: 30,50 PLN
Opis wynagrodzenia: Oferujemy:
a) Pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku oraz znanej i cenionej marce
b) Miłą atmosferę oraz wsparcie współpracowników
c) Praca w weekendy i w godzinach popołudniowych,
Zawód: technik administracji*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- obsługa komputera i urządzeń biurowych
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
-Dyspozycyjność (praca w weekendy i popołudniami),
-Wykształcenie min. średnie;
-Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
-Komunikatywność,
-Bardzo dobra znajomość obsługi komputera system operacyjny Windows, pakiet MS Office;
-Wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy;
-Pozytywne nastawienie i chęć do podejmowania nowych wyzwań;
-Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów;
-Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: POWIŚLAŃSKA SZKOŁA WYŻSZA
NIP: 5811722066
REGON: 191871175
Adres www: https://powislanska.edu.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Włocławska 133, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Justyna Lewandowska
E-mail: praca@powislanska.edu.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: CV, kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub nabyte umiejętności. Wymagane dokumenty należy składać drogą elektroniczną na adres: kadry@psw.kwidzyn.edu.pl do dnia 31.10.2025 Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Klauzula zgody umieszczana na CV, umożliwiająca przeprowadzenie rekrutacji.
Ja niżej podpisany, na podstawie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam niniejszym zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji.
Klauzula zgody umieszczana na CV, umożliwiająca długie przechowywanie.
Ja niżej podpisany, na podstawie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam niniejszym zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb przyszłych rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail