Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 10 października 2025 (piątek)

Kierownik sekcji administracji wielkopolskiego muzeum wojskowego - Poznań, wielkopolskie

Data dodania: 2025-09-17
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Pracodawca: MUZEUM NARODOWE W POZNANIU
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/2542

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: STARY RYNEK 9, 61-772 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: kierowanie i organizowanie pracy Sekcji Administracji w Wielkopolskim Muzeum Wojskowym - w oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu,
nadzór nad bieżącym utrzymaniem obiektów, instalacji i infrastruktury technicznej Oddziału, w tym nadzór nad realizacją prac remontowych, inwestycyjnych i konserwatorskich,
zapewnienie bezpieczeństwa zbiorów muzealnych, obiektów budowlanych oraz odwiedzających i pracowników Muzeum,
sprawowanie pieczy nad majątkiem trwałym, wyposażeniem i środkami trwałymi Muzeum,
pełne zaangażowanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Muzeum Narodowego w Poznaniu,
efektywna współpraca z Kierownikiem Oddziału,
zarządzanie podległym zespołem pracowników
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 7 000 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • Doskonałe umiejetności interpersonalne i komunikacji
  • Prawo kat. B
  • budowanie i kierowanie zespołem
  • doświadczenie zawodowe 3 lata
  • bardzo dobra obsługa komputera (pakiet Office)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: -wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, budownictwo, inżynieria techniczna, energetyka lub pokrewne,
-minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem nieruchomościami, administracją techniczną obiektów lub realizacją inwestycji/remontów,
-wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, sumienność, umiejętność współpracy i komunikacji,
-dodatkowym atutem będzie posiadanie świadectw kwalifikacyjnych uprawniających do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne w zakresie obsługi

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: MUZEUM NARODOWE W POZNANIU
NIP: 7770006321
REGON: 000275978
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: MARCINKOWSKIEGO 9, 61-745 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Jacek Jasiukiewicz
E-mail: mnp_kadry@mnp.art.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
CV,
list motywacyjny.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: kontakt mailowy

opublikowano: 2025-09-17
ostatnia aktualizacja: 2025-09-18
Komentarze
Polityka Prywatności