Numer oferty: StPr/25/0651
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa klienta i wsparcie sprzedaży: przyjmowanie i wprowadzanie zamówień, przygotowywanie ofert handlowych cenników, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami, informowanie klientów o dostępności towaru, promocjach i nowych produktach, prace administracyjne.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 22.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa komputera (MS Office)
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów, komunikatywność i uprzejmość, chęci do pracy, zaangażowanie.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Obrońców Helu 10, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Beata Nizioł-Bąk
Nr telefonu: 757326601 w. 127
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Skierowanie