Numer oferty: StPr/25/1472
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Św. Jana 1/3, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Zapewnienie sprawnego pod względem technicznym i eksploatacyjnym działania budynku Centrum.
2) Dokonywanie zakupów zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Przygotowywanie i gromadzenie dokumentacji w ww. zakresie.
3) Kierowanie z upoważnienia dyrektora zespołem pracowników obsługi
i organizowanie pracy oraz bezpośredni nadzór, określanie zadań, odpowiedzialności
i uprawnień pracowników obsługi w formie zakresów czynności i tworzenie im odpowiednich warunków pracy.
4) Przygotowywanie wspólnie z głównym księgowym oraz dyrektorem projektów remontów, bieżących napraw oraz inwestycji przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, nadzór nad realizacją oraz odbiór prac.
5) Współpraca z głównym księgowym w zakresie sporządzania projektu planu finansowego.
6) Prowadzenie ksiąg inwentarzowych w programie Inwentarz Vulcan, odpowiedzialność za nie oraz za powierzone mienie szkoły, na bieżąco sporządzanie wykazu składników majątku do ubytkowania oraz przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do kasacji sprzętu.
7) Zlecanie prac usługowych firmom zewnętrznym w uzgodnieniu z dyrektorem oraz głównym księgowym (prowadzenie dokumentacji, sprawdzanie umów, odbiór prac itp.)
8) Dokonywanie zakupów: druków, materiałów biurowych, środków gospodarczych i czystości, sprzętu, pomocy naukowych oraz odzieży ochronnej dla nauczycieli
i pracowników. Odpowiedzialność za sprawność techniczno-eksploatacyjną budynku i urządzeń oraz dbałość o majątek centrum przed zniszczeniem i kradzieżą.
9) Przygotowywanie wstępnych umów z kontrahentami centrum w zakresie ustalonym z dyrektorem.
10) Archiwizowanie dokumentacji zgodnie z przepisami.
11) Współdziałanie z firmą zajmującą się szkoleniem pracowników w zakresie BHP (kierowanie na szkolenia) i współpraca w zakresie ochrony p-poż.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: 6 300 PLN
Opis wynagrodzenia: IV.Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku
1)Wymiar czasu pracy: etat
2)Umowa: umowa o pracę,
3)Miejsce pracy: w budynku przy ul. Św. Jana 1/3, 87-100 Toruń, budynek bez windy,
4)Praca biurowa przy komputerze, w godzinach 07:30 - 15:30
V.W miesiącu uprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie przekracza 6 %
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali kierownicy w instytucjach edukacyjnych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: I. Wymagania niezbędne
1) Obywatelstwo polskie.
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigania
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4) Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku kierownika gospodarczego (preferowane kierunkowe wykształcenie wyższe).
5) Umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa.
6) Nieposzlakowana opinia.
7) Bardzo dobra znajomość obsługi komputera.
II. Wymagania dodatkowe
1) Wiedza z zakresu: administracji samorządowej
2) Znajomość programów: Inwentarz VULCAN,
3) Umiejętność pracy w zespole.
4) Umiejętność organizacji pracy, wysoka kultura osobista, dokładność, systematyczność, dyspozycyjność, odporność na stres, zdolność analitycznego myślenia oraz chęć rozwoju i nauki.
5) Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy (preferowane doświadczenie w pracy w jednostce samorządowej, staż pracy minimum 2 lata)
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: MEDYCZNO-SPOŁECZNE CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO TORUŃ
NIP: 9562304201
REGON: 341464310
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Św. Jana 1/3, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 566221653
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty
1)życiorys curriculum vitae (CV) wraz z dokładnym opisem pracy zawodowej,
2)list motywacyjny;
3)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
4)kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy;
5)kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
6)kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór do pobrania);
7)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
8)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych;
9)oświadczenie o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu oraz nie była osoba skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
10)zgoda na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego (wzór do pobrania);
11)w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność;
12)klauzula informacyjna odnośnie danych osobowych w procesie rekrutacji (wzór do pobrania);
13)opinie lub referencje.
Metody selekcji kandydatów
Rozmowa kwalifikacyjna
Miejsce i termin składania ofert
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Medyczno-Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Toruniu, ul. Św. Jana 1/3, sekretariat (I piętro) lub przesłać na adres: Medyczno-Społeczne Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Toruniu, w zamkniętej kopercie z dopiskiem : "Nabór na stanowisko: kierownika gospodarczego w Medyczno-Społecznym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Toruniu", w terminie do 03.10.2025 r. do godz. 14.00
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów do Centrum. Aplikacje, które wpłyną do Centrum niekompletne lub po upływie wskazanego wyżej terminu nie będą rozpatrywane.
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko informatyka przez Medyczno- Społeczne Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Toruniu zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1)."
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Medyczno-Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego
i Ustawicznego w Toruniu https://msckziutorun.bip.gov.pl/.
W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie zniszczone. Osoby ubiegające się o zatrudnienie mają prawo dostępu do podanych dobrowolnie swoich danych oraz ich poprawiania. W okresie do 1 tygodnia od upływu składania ofert osoby spełniające wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowane telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty osób, które nie zostaną zatrudnione należy odebrać osobiście w ciągu siedmiu dni od zamieszczenia w BIP informacji o wynikach naboru, po tym terminie nieodebrane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Dyrektor Centrum zastrzega sobie prawo odwołania naboru na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY
UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
1.Imię (imiona) i nazwisko ..
2.Data urodzenia .
3.Obywatelstwo ...
4.Adres do korespondencji ..
5.Wykształcenie ...
(nazwa szkoły i rok jej ukończenia) .....
(zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł zawodowy, tytuł naukowy)
6.Wykształcenie uzupełniające ..
(kursy, studia podyplomowe, data ukończenia nauki lub data rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania)
7.Przebieg dotychczasowego zatrudnienia .
(wskazać okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)
8.Dodatkowe uprawnienia, umiejętności, zainteresowania ..
(np. stopień znajomości języków obcych, prawo jazdy, obsługa komputera)
9.Oświadczam, że dane zawarte w pkt 1-3 są zgodne z dowodem osobistym seria
nr . wydanym przez lub innym dowodem tożsamości ...
(miejscowość i data)
(podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)
KLAUZULA INFORMACYJNA
(dotycząca rekrutacji dla pracowników)
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1; dalej: RODO informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Medyczno-Społeczne Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Toruniu 87-100 Toruń ul. Św. Jana 1/3, tel. 566221653, e-mail:sekretariat@spm.edu.pl
2) Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3) Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4) W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:
a) 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
b) 2art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
c) 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
5) Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej.
6) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
7) Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
8) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo do usunięcia danych osobowych;
e) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
9) Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
10) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny, Termin: do 03.10.2025