Numer oferty: StPr/25/2160
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Długa 50, 86-022 Dobrcz, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) realizacja Porozumienia zawartego pomiędzy Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu w zakresie działań gminy w roli operatora realizującego rządowy program Czyste Powietrze;
b) realizacja spraw związanych z Centralną Ewidencją Emisyjności Budynków;
c) realizacja spraw związanych z opracowaniem i wdrażaniem systemów oceny i zarządzania jakością powietrza (np. gminny program gospodarki niskoemisyjnej, wojewódzka uchwała antysmogowa);
d) sprawozdawczości statystyczna i sprawozdawczość w zakresie zanieczyszczeń powietrza do Krajowego Ośrodka Bilansowania i Zarządzania Emisjami;
e) realizacja programów i przedsięwzięć na rzecz poprawy jakości powietrza związanych z redukcją emisji gazów cieplarnianych ze źródeł konwencjonalnych;
f) podejmowanie i udział w przedsięwzięciach na rzecz poprawy jakości powietrza w gminie;
g) realizacja spraw o charakterze interwencyjnym, związanych z ochroną powietrza;
h) kontrole terenowe w zakresie prowadzonych spraw;
i) prowadzenie spraw związanych z opłatą z tytułu zmniejszenia naturalnej retencji terenowej.
Warunki pracy na stanowisku:
a) praca w pełnym wymiarze czasu pracy planowana od dnia 15 października 2025 r.;
b) praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
c) wyposażenie stanowiska pracy w urządzenia biurowe w zakresie niezbędnym do wykonania zadań na stanowisku;
d) fizyczne warunki pracy, uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych: praca administracyjno-biurowa oraz w terenie;
e) pomieszczenie biurowe usytuowane na parterze budynku, miejsce pracy nie jest dostosowanie dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim (budynek nie posiada windy);
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Dobrczu (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) nie wynosił 6%.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie ustalone indywidualnie w zależności od doświadczenia i kwalifikacji wybranego kandydata, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Uprawnienia:
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
a) w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego:
- wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie administracji;
- co najmniej roczny staż pracy zawodowej w administracji publicznej;
b) biegła umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
c) znajomość przepisów prawa w zakresie: Prawo ochrony środowiska, Ustawa o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków, Prawo wodne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi; Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, Ustawa o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, innych niezbędnych na stanowisku pracy oraz struktur administracji publicznej;
d) kandydat powinien także:
- mieć pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
- nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- posiadać obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania dodatkowe:
a) komunikatywność;
b) inicjatywa i dyspozycyjność;
c) umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole;
d) prawo jazdy kat. B.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD GMINY W DOBRCZU
NIP: 5541297971
REGON: 000534256
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Długa 50, 86-022 Dobrcz, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny - własnoręcznie podpisany;
b) życiorys (curriculum vitae) - własnoręcznie podpisany;
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
d) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
e) oświadczenie o niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i pełni praw publicznych oraz o posiadanym obywatelstwie:
f) oświadczenie o zapoznaniu się z Zarządzeniem Nr 68/2024 Wójta Gminy Dobrcz z dnia 17 września 2024 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy w Dobrczu Regulaminu wraz z wewnętrzną procedurą dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych;
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
h) podpisana klauzula informacyjna;
i) kserokopie świadectw pracy;
j) dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań dodatkowych;
k) referencje, jeśli kandydat takowe posiada;
l) inne dokumenty, jeżeli obowiązek ich złożenia wynika z odrębnych przepisów;
m) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty kandydat może złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrczu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Dobrczu ul. Długa 50, 86-022 Dobrcz.
Dokumenty winny zostać złożone lub przesłane w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem "Nabór na stanowisko ds. ochrony sanitarnej powietrza i klimatu" w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 września 2025 r. do godz. 15:30. O zachowaniu terminu decyduje data faktycznego złożenia dokumentów w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrczu. Brak możliwości uzupełniania dokumentów aplikacyjnych po terminie.
Przed przystąpieniem do etapu naboru wymagającego osobistego stawienia się kandydata, należy przedłożyć komisji do wglądu oryginały dokumentów, które zostały złożone w formie kserokopii oraz okazać dowód tożsamości.
Dodatkowe informacje:
Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap obejmuje analizę i ocenę formalną złożonych dokumentów aplikacyjnych, II etap obejmuje ocenę merytoryczną kandydatów. O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru zakwalifikowani do niego kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie (telefonicznie, e-mail lub pisemnie).
Informacje o wynikach naboru zostaną umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Dobrczu www.dobrcz.bip.net.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Dobrczu. Wójt Gminy Dobrcz ma prawo odwołać nabór w każdym czasie bez podania przyczyny.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrczu pok. nr 1 lub telefonicznie numer 52 364 80 15.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta