Numer oferty: StPr/25/09718
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Ustalanie założeń finansowych w zakresie powierzonych zadań wraz z opracowywaniem założeń budżetowych.
2. Opracowywanie, nadzór i rozliczanie harmonogramów rzeczowo-finansowych.
3. Tworzenie lub opiniowanie stałych lub czasowych organizacji ruchu związanych z bieżącą działalnością Zespołu ds. Przygotowania i Realizacji Inwestycji Drogowych.
4. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski, interpelacje, petycje i wnioski o dostęp do informacji publicznej.
5. Przygotowywanie merytorycznych elementów dokumentacji zamówieniowej.
6. Koordynacja wewnętrzna i zewnętrzna w zakresie powierzonych inwestycji.
7. Egzekwowanie umów, a w szczególności kar umownych.
8. Rozliczanie księgowo-majątkowych wytworzonych środków trwałych w efekcie wykonanych prac.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 do 9 000 PLN
System wynagradzania: Ryczałtowy
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń
- Biegła znajomość pakietu Office
- Prawo kat. B
- Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe w zakresie inżynierii lądowej lub pokrewne,
- minimum 5 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu inwestycji drogowych,
- znajomość sieci drogowej m.st. Warszawy,
- znajomość przepisów: Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, Ustawy o drogach publicznych, Prawo o ruchu drogowym, Ustawy o ochronie środowiska, Ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, Kodeks Postepowania Administracyjnego,
- nieposzlakowana opinia,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie,
- doświadczenie w projektach innowacyjnych,
- doświadczenie w samorządzie,
- doświadczenie pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
- samodzielność, znajomość pakietu MS Office, umiejętności rozwiazywania problemów, umiejętności negocjacyjne, posiadanie certyfikatu w zakresie metodologii projektowej, znajomość oprogramowania MS Project, umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy w zespole,
- prawo jazdy kat. B.
Warunki pracy na danym stanowisku:
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- praca w terenie w granicach m. st. Warszawy,
- praca w biurze w budynku na 7 piętrze, windy przystosowane są dla osób niepełnosprawnych np. na wózkach inwalidzkich,
- prowadzenie pojazdu służbowego.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku,
- dodatkowo można złożyć referencje, rekomendacje,
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii,
- podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135).
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Administratorem w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Miejskich (ZDM), ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, tel. 22-55-89-100, reprezentowany przez Dyrektora ZDM (dalej jako Administrator).
Cel przetwarzania danych:
Celem przetwarzania Danych Osobowych jest realizacja procesu rekrutacji na ww. stanowisko.
Podstawa prawna przetwarzania danych:
Dane osobowe w zakresie wymienionym w art. 22 § 1 Kodeksu pracy oraz art. 6 i art. 13 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135) będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 pkt c Rozporządzenia UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako RODO).
Odbiorcy danych:
Dostęp do Pani/Pana Danych Osobowych mogą mieć następujący odbiorcy danych: upoważnieni pracownicy.
Administratora: pracownicy Wydziału Spraw Pracowniczych ZDM oraz członkowie Komisji ds. rekrutacji.
Transfer danych do państw trzecich (państw spoza EOG):
Pani/Pana Dane Osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
Okres przechowywania danych:
Dane Osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru ( w związku z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135) a następnie zostaną komisyjnie zniszczone.
Zasady gromadzenia danych:
Podanie Danych Osobowych przez osobę, której dane dotyczą jest dobrowolne jednak niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy, przez kandydata do pracy spowoduje, że otrzymana oferta zatrudnienia nie będzie przez ZDM rozpatrywana.
Prawa związane z przetwarzaniem Danych Osobowych:
Osoba, której dane dotyczą może skorzystać wobec Administratora z następujących praw:
a. prawa do żądania dostępu do swoich Danych Osobowych oraz do ich sprostowania;
b. prawa do ograniczenia przetwarzania jej danych w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO lub do ich usunięcia zgodnie z art.17 RODO (prawo do bycia zapomnianym);
c. prawa do przeniesienia Danych Osobowych zgodnie z art. 20 RODO;
d. prawa do wycofania w dowolnym momencie udzielonej wcześniej zgody na przetwarzanie jej Danych Osobowych, co jednak nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania danych takiej osoby, które odbywało się w oparciu o tę przesłankę i miało miejsce przed skorzystaniem przez nią z prawa do wycofania zgody;
e. prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, o którym mowa w art. 21 ust. 1 RODO;
f. prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych w celach związanych z marketingiem bezpośrednim, w tym wobec jej profilowania w celach marketingowych, w zakresie, w jakim przetwarzanie danych tej osoby jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych oraz realizacją praw przysługujących osobom, których te dane dotyczą można kontaktować się z Administratorem kierując korespondencję na adres ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa lub z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych (IOD). Telefon kontaktowy do IOD: tel. 22 55 89 333
Ponadto osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść w skargę na przetwarzanie jej danych osobowych przez Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Osoby zainteresowane proszone są o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres do
29.09.2025 r. do godz. 15.30.
Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta).
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 13.08.2025 r. do godziny 15:30.
Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami.
Telefon kontaktowy 22 55 89 138.
Kwestionariusz oraz druki oświadczeń do pobrania na stronie www.zdm.waw.pl
Miejsce pracy: ul. Chmielna 120
Godziny pracy: 7.30-15.30
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zarząd Dróg Miejskich
NIP: 5270210744
REGON: 010270068
Adres www: https://zdm.waw.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku,
- dodatkowo można złożyć referencje, rekomendacje,
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii,
- podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135).
Kwestionariusz oraz druki oświadczeń do pobrania na stronie www.zdm.waw.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - elektroniczny system rekrutacji: https://zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca/