Numer oferty: StPr/25/1592
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 3 Maja 4, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres realizowanych zadań na tym stanowisku będzie następujący:
a) gospodarowanie zasobem nieruchomości Skarbu Państwa,
b) prowadzenie spraw związanych z dzierżawą, najmem oraz użyczeniem nieruchomości
stanowiących własność Skarbu Państwa,
c) prowadzenie spraw związanych z nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu
Państwa oddanymi w użytkowanie wieczyste,
d) współpraca z Wojewodą, jednostkami samorządu terytorialnego oraz innymi
podmiotami w zakresie gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa.
Zakres odpowiedzialności:
a) z tytułu powierzonych obowiązków służbowych,
b) z tytułu przestrzegania przepisów prawa pracy, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, zasad
ochrony przeciwpożarowej, postanowień regulaminu organizacyjnego,
c) za powierzone mienie.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku również w przypadku
kandydatów niepełnosprawnych:
a) wymagany kontakt telefoniczny z interesantami, pisemny i bezpośredni z klientami,
b) praca wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku,
c) praca związana z przenoszeniem dokumentów,
d) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
e) praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych
i szkodliwych warunków pracy,
f) nie istnieją bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy i dostępność
do budynku, do pomieszczeń biurowych i sanitarnych,
g) wynagrodzenie ustalane jest zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Starostwa
Powiatowego w Wejherowie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 do 6 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: przyrodniczy
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne jakie powinni spełniać kandydaci:
a) wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja, lub z zakresu finansów,
b) minimum 2 lat doświadczenia zawodowego w administracji samorządowej,
d) umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
e) obywatelstwo polskie,
f) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
g) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania
administracyjnego,
b) znajomość ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym,
c) znajomość ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny,
d) znajomość ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami ,
e) znajomość przepisów rozporządzeń wykonawczych do ustawy o gospodarce
nieruchomościami,
f) predyspozycje: wnikliwość, staranność, dokładność, samodzielność,
komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Wejherowie
NIP: 5881831062
REGON: 191686414
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 3 Maja 4, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 58 572-94-18
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Należy złożyć następujące dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
c) kserokopie świadectw pracy, a w przypadku zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu,
d) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach w przypadku ich posiadania,
e) referencje i opinie z poprzednich miejsc zatrudnienia w przypadku ich posiadania,
f) wypełniony kwestionariusz osobowy, według ustalonego wzoru,
g) kopia zaświadczenia potwierdzająca niepełnosprawność w przypadku jej posiadania.
Osoba wyłoniona w drodze naboru zostanie powiadomiona o wyborze pisemnie.
Nie zgłoszenie się wyłonionego kandydata w terminie 14 dni od zawiadomienia wraz
z zaświadczeniem o niekaralności i zaświadczeniem lekarskim spowoduje odrzucenie jego
kandydatury.
Dokumenty wymienione w pkt 7 lit. f muszą być złożone według ustalonego wzoru.
Nie złożenie dokumentów wymienionych w pkt 7 za wyjątkiem lit. d, e, g spowoduje
odrzucenie oferty konkursowej.
Dokumenty określone w ogłoszeniu należy składać osobiście w
Biurze Obsługi Interesantów (parter), w Wydziale Organizacyjnym Starostwa
Powiatowego w Wejherowie przy ul. 3 Maja 4 lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres
Starostwa, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko
urzędnicze w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, w terminie do dnia 24 września
2025r. włącznie. Termin uznaje się za zachowany, jeżeli dokumenty wpłynęły do Starostwa
Powiatowego najpóźniej 24 września 2025r. do godziny 15.30.
Po upływie terminu, do złożenia dokumentów, zostanie ustalona lista kandydatów, którzy
spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon