Numer oferty: StPr/25/09725
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Parandowskiego 19, 01-699 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Udział w opracowywaniu planu promocyjnego dla czasopism patronackich. 2. Współpraca z redakcjami czasopism patronackich przy organizacji i promocji spotkań autorskich, gal wręczenia nagród, jubileuszy itp. Pomoc w opracowaniu, wdrożeniu i koordynacji kampanii promocyjnych czasopism patronackich w mediach oraz na festiwalach literackich. Obsługa promocyjna prezentacji czasopism patronackich w instytucjach kultury, sieciach dystrybucji detalicznej (księgarnie) oraz na targach książki. Współpraca przy rozwoju i obsłudze stron internetowych czasopism patronackich. Monitorowanie efektywności prowadzonych kampanii czasopism patronackich w środowisku cyfrowym (w tym w mediach społecznościowych), analiza zasięgów oraz udział w opracowywaniu rozwiązań zmierzających do optymalizacji dostępności.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 10.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 250 do 7 500 PLN
Opis wynagrodzenia: Pracodowca oferuje:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
- rozwój zawoodwy,
- program szkoleń,
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw public relations
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- bardzo dobra organizacja pracy
- kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- Znajomość języka angielskiego
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania: wykształcenie wyższe, min. 3 lata doświadczenia zawodowego, pracy w obszarze marketingu/promocji/PR w agencji reklamowej, organizacji pozarządowej, firmie, instytucji kultury lub instytucji naukowej, umiejętności tworzenia skutecznej komunikacji z odbiorcami treści, w tym w środowisku cyfrowym. Podstawowa umiejętność obsługi Google Analytics oraz znajomość środowiska mediów społecznościowych i platform streamingowych (Facebook, Instagram, YouTube), znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej B2, komunikatywności i umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja czasu pracy.
Preferowane kompetencje:
Umiejętności tworzenia skutecznej komunikacji z odbiorcami treści, w tym w środowisku cyfrowym. Podstawowa umiejętność obsługi Google Analytics oraz znajomość środowiska mediów społecznościowych i platform streamingowych (Facebook, Instagram, YouTube). Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej B2. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.Dobra organizacja czasu pracy.
Mile widziane umiejętności i kwalifikacje: doświadczenie w organizacji kampanii promocyjnych w obszarze kultury, znajomość polskiego rynku czasopism kulturalnych, doświadczenie w rozwijaniu platform contentowych, obsługa programów graficznych (np. pakiet Adobe).
Miejsce pracy: ul. Parandowskiego 19 (Warszawa-Bielny).
Godziny pracy: 9-17.
Wymagane dokumnety: CV i list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, na które ubiega się kandydat/ka.
Termin składania dokumentów:
do 30.09.2025 r.; oferty niekompletne lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Pracodawca zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Aplikacje należy składać na adres maila: praca@instytutksiazki.pl, podając w tytule maila "specjalista/ka ds. koordynacji działań promocyjnych w Biurze Wydawniczym".
Klauzula RODO - prosimy o zamieszczenie w CV lub liście motywacyjnym:
Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i liście motywacyjnym dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Instytut Książki
NIP: 6762670222
REGON: 528799030
Adres www: www.instytutksiazki.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Z.Wróblewskiego 6, 30-148 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Beata Kachel
E-mail: praca@instytutksiazki.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumnety: CV i list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, na które ubiega się kandydat/ka.
Termin składania dokumentów:
do 30.09.2025 r.; oferty niekompletne lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Pracodawca zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Aplikacje należy składać na adres maila: praca@instytutksiazki.pl, podając w tytule maila "specjalista/ka ds. koordynacji działań promocyjnych w Biurze Wydawniczym".
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail