Numer oferty: StPr/25/0564
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem mieniem Powiatu.
2. Prowadzenie spraw związanych z zakupem wyposażenia dla potrzeb Starostwa z zastosowaniem przepisów prawa zamówień publicznych, dokonywanie opłat abonamentowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zapewnienie konserwacji.
3. Gospodarowanie zasobem nieruchomości Powiatu.
4. Administrowanie nieruchomościami pozostającymi w zasobie w tym przygotowywanie projektów i umów oraz przestrzeganie ich realizacji, naliczanie opłat i należności, wystawianie faktur VAT.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 03.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Nisku
NIP: 8652078937
REGON: 830413484
Adres www: https://powiatnizanski.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Izabela Kusz
Nr telefonu: 158412700
E-mail: poczta@powiatnizanski.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Szczegóły dotyczące oferty pracy dostępne są na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Nisku lub na tablicy ogłoszeń Starosta Powiatowego w Nisku pl. Wolności 2
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail