Numer oferty: StPr/25/1741
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Książąt Opolskich 27, 45-005 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującym porządkiem prawnym, przepisami i zasadami.
2. Dokonuje wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
3. Dokonuje wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
4. Podpisuje dokumenty dotyczące poszczególnych operacji.
5. Podejmuje decyzje wstępnych zastrzeżeń do przedstawionej oceny prawidłowości merytorycznej tej operacji i jej zgodności z prawem.
6. Zapewnia, że zobowiązania wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym oraz harmonogramie dochodów i wydatków, a jednostka posiada środki finansowe na ich pokrycie.
7. W przypadku ujawnienia nieprawidłowości zwraca dokument właściwemu pracownikowi, a w razie ich nieusunięcia- odmawia podpisania dokumentu, o czym pisemnie powiadamia dyrektora poradni.
Więcej szczegółów oferty na stronie: http://pppopole.biuletyn.info.pl/44/108/oferty-pracy-nabor-na-wolne-stanowiska.html
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: główny księgowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Certyfikat księgowy stwierdzający uprawnienie do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
- Dozór nad eksploatacją urządzeń prądotwórczych przyłączonych do krajowej sieci elektroenergetycznej bez względu na wysokość napięcia znamionowego;
- Fakturowanie
- Obsługa oprogramowania PŁATNIK
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 2] : Zgodnie z ogłoszeniem zamieszczonym na BIP
[Umiejętność 1] : biegła obsługa komputera, Microsoft Office
[Inne] : Zgodnie z ogłoszeniem zamieszczonym na BIP
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Opolu
NIP: 9910059874
REGON: 001076376
Adres www: www.pppopole.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Książąt Opolskich 27, 45-005 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Joanna Bukowska-Golak
Nr telefonu: 774410245
E-mail: sekretariat@pppopole.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. Podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko: Głowny księgowy.
2. Curriculum Vitae z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
3. Kwestionariusz osobowy - druk do pobrania w Poradni.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i zdobyte kwalifikacje zawodowe.
5. Dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie (kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia).
6. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska: Głównego księgowego.
7. Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego.
8. Oświadczenie kandydata:
a) o niekaralności,
b) że w przypadku wyboru jego kandydatury nie będzie wykonywał czynności które stałyby w sprzeczności z wykonywanymi obowiązkami służbowymi na stanowisku: Głównego księgowego,
c) o posiadaniu umiejętności, o których mowa w pkt 1 ogłoszenia.
1. Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującym porządkiem prawnym, przepisami i zasadami.
2. Dokonuje wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
3. Dokonuje wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
4. Podpisuje dokumenty dotyczące poszczególnych operacji.
5. Podejmuje decyzje wstępnych zastrzeżeń do przedstawionej oceny prawidłowości merytorycznej tej operacji i jej zgodności z prawem.
6. Zapewnia, że zobowiązania wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym oraz harmonogramie dochodów i wydatków, a jednostka posiada środki finansowe na ich pokrycie.
7. W przypadku ujawnienia nieprawidłowości zwraca dokument właściwemu pracownikowi, a w razie ich nieusunięcia- odmawia podpisania dokumentu, o czym pisemnie powiadamia dyrektora poradni.
Więcej szczegółów oferty na stronie: http://pppopole.biuletyn.info.pl/44/108/oferty-pracy-nabor-na-wolne-stanowiska.html
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Dokumenty należy składać do 14.10.2025 r do godz 12.00