Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 26 września 2025 (piątek)

Stanowisko urzędnicze ds. obsługi finansowo-księgowej - Świedziebnia, kujawsko-pomorskie

Data dodania: 2025-09-16
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Pracodawca: Urząd Gminy w Świedziebni
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Numer oferty: StPr/25/0582

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: 87-335 Świedziebnia 92A, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej Urzędu, a w szczególności księgowanie dokumentów w programie księgowym;
2) dekretowanie dowodów księgowych przy ich wprowadzaniu do systemu księgowego;
3) księgowanie nakładów inwestycyjnych z podziałem na zadania;
4) prowadzenie papierowej ewidencji dokumentów księgowych wraz z opisywaniem wyciągów bankowych i numeracją dokumentów;
5) tworzenie miesięcznych rejestrów zakupu Vat i JPK_V7M faktur zakupowych;
6) tworzenie miesięcznych deklaracji VAT-7 Urzędu Gminy;
7) sporządzanie zbiorczych miesięcznych JPK-V7M gminy na podstawie rejestrów cząstkowych przygotowanych przez jednostki organizacyjne i ich terminowe przekazywanie do Urzędu Skarbowego;
8) sporządzanie zgłoszeń aktualizujących NIP-2 do Urzędu Skarbowego;
9) ustalanie wskaźnika i prewspółczynnika w celu dokonywania odliczeń podatku VAT;
10) współpraca z innymi stanowiskami i jednostkami organizacyjnymi w zakresie rozliczania podatku VAT;
11) współpraca z organami podatkowymi w zakresie procedur rozliczania podatku VAT w Gminie, koordynacja prowadzonych postępowań kontrolnych i czynności sprawdzających w zakresie podatku VAT, a także realizacja obowiązków informacyjnych z zakresu schematów podatkowych;
12) dokonywanie korekty podatku VAT za wcześniejsze okresy w związku ze zdarzeniami powodującymi konieczność złożenia korekt, w szczególności w zakresie wskaźnika i prewspółczynnika VAT;
13) sporządzanie raportów kasowych;
14) prowadzenie rejestru wpływających dotacji;
15) prowadzenie rejestru udzielonych pożyczek z ZFŚS;
16) prowadzenie spraw związanych z ewidencją środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych wraz ze sprawozdawczością;
17) prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją aktywów i pasywów;
18) ewidencja druków ścisłego zarachowania - arkusze spisów z natury;
19) wykonywanie innych czynności finansowo-księgowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 06.10.2025
Data zakończenia: 05.04.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie zależne od wykształcenia i doświadczenia kandydata
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Uprawnienia:
  • obsługa komputera - pakiet programów office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: - obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku;
- wykształcenie wyższe ekonomiczne;
- co najmniej 3-letni staż pracy, w tym co najmniej roczny staż pracy w księgowości;
- obsługa komputera, w tym znajomość oprogramowania Office, poczty elektronicznej oraz obsługa skanera, faxu, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych;
- znajomość procedur administracyjnych, przepisów dot. księgowości, finansów publicznych i rachunkowości;
- samodzielność; systematyczność; dyspozycyjność; rzetelność; odpowiedzialność; terminowość; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją;
- umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista.
-----------------------------------------------
Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia;

Godziny pracy:
pon., śr., czw. 07:20 - 15.20
wt. 07:20 - 16:00
pt. 07:10 - 14:30

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy w Świedziebni
NIP: 8741287045
REGON: 000545024
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 87-335 Świedziebnia 92A, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Ewa Szymańska
Nr telefonu: 56 49 384 60
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej; list motywacyjny; kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; kopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających staż pracy; kwestionariusz osobowy dla kandydatów do pracy; oświadczenia dotyczące spełnienia przez kandydata wymagań niezbędnych określonych w punkcie 1 ppkt 1 - 4 ogłoszenia; oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu; kopia dokumentu potwierdzającego orzeczony stopień niepełnosprawności, w przypadku składania aplikacji przez osobę niepełnosprawną.
Poświadczenia (zaświadczenia, certyfikaty itp.) posiadanych przez kandydata innych kwalifikacji, uprawnień i umiejętności.

Dokumenty aplikacyjne: życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej, list motywacyjny, kopia dokumentu potwierdzającego orzeczony stopień niepełnosprawności, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Świedziebnia oraz podpisem kandydata.
W przypadku nieumieszczenia w/w klauzuli na wskazanych dokumentach, oferta nie będzie mogła być rozpatrywana z uwagi na brak zgody kandydata na przetwarzanie danych osobowych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi finansowo-księgowej w Urzędzie Gminy Świedziebnia osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy (pokój nr 14) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Świedziebnia, Świedziebnia 92A, 87-335 Świedziebnia w terminie do dnia 26 września 2025 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

opublikowano: 2025-09-17
ostatnia aktualizacja: 2025-09-19
Komentarze
Polityka Prywatności