Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 13 października 2025 (poniedziałek)

Ds. ochrony ludności i obrony cywilnej w centrum zarządzania kryzysowego oraz pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych - Tarnowo Podgórne, wielkopolskie

Data dodania: 2025-09-16
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Pracodawca: Urząd Gminy w Tarnowie Podgórnym
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/2539

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, powiat: poznański, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: I)Wykonywanie działań przypisanych Wójtowi, jako terenowemu organowi ochrony ludności na mocy Ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej i przepisów wykonawczych, a także wytycznych Szefa Obrony Cywilnej Kraju 2) Wykonywanie działań przypisanych Wójtowi na podstawie ustawy o zarządzaniu kryzysowym i przepisów wykonawczych oraz innych związanych z nimi, aktualnie obowiązujących. 3) Wykonywanie działań przypisanych Wójtowi na mocy ustawy o stanie klęski żywiołowej i przepisów wykonawczych oraz innych związanych z nimi, aktualnie obowiązujących; 4) Realizacja zadań obronnych wynikających z art.5 Konstytucji RP oraz właściwych rozporządzeń RM w sprawie przygotowania systemu kierowania bezpieczeństwem narodowym i w sprawie gotowości obronnej państwa 5) Ochrona przeciwpożarowa w zakresie należącym do obowiązków Gminy. a) kontrola i nadzór nad jednostkami Ochotniczej Straży Pożarnej w Gminie Tarnowo Podgórne, b) zabezpieczenie pracowników UG oraz budynków zgodnie z zasadami ochrony przeciwpożarowej, c) rozliczanie realizacji przyznanego budżetu w tym dotacji i ekwiwalentu pieniężnego za udział w działaniach ratowniczych i szkoleniach specjalistycznych, d) planowanie i nadzór nad zakupami materiałów i sprzętu przeciwpożarowego, 6) Prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz utrzymanie sprzętu w magazynie OL i OC i przeciwpowodziowym. 7) Rozliczanie faktur w zakresie zakupów związanych ze stanowiskiem pracy 8) Wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie kwalifikacji pracownika.
II)Zakres zadań na stanowisku Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnej: 1) Organizacja zapewnienia ochrony informacji niejawnych: a) zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego; b) zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne; c) zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka; d) kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa (co najmniej raz na trzy lata) kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów; e) opracowywanie i aktualizowanie, wymagającego akceptacji kierownika jednostki organizacyjnej, planu ochrony informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej, w tym w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego, i nadzorowanie jego realizacji; f) prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych; g) prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych, oraz osób którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto 2) Opracowywanie planu ochrony według określonych zasad: a) kontrola przestrzegania przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych: b) podejmowanie działań wyjaśniających w przypadku naruszenia przepisów. 3) Szkolenia pracowników: a) opracowywanie programu szkolenia, b) prowadzenie szkoleń dla pracowników, c) wydawanie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia. Zatrudnienie 3/4 etatu na stanowisku ds. ochrony ludności i obrony cywilnej w Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz 1/4 etatu jako Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 do 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: inspektor obrony cywilnej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • odporność na stres
  • samodzielność

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Zakres niezbędnych uprawnień: 1) Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego. 2) Uprawnienia nadane z mocy Ustawy o ochronie informacji niejawnych Strona 3 z 6.
Od kandydatów wymaga się - wymagania niezbędne 1) posiadanie obywatelstwa polskiego 2) nieposzlakowana opinia 3) uregulowany stosunek do służby wojskowej 4) korzystanie z pełni praw publicznych 5) osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Doświadczenie zawodowe: Pożądane: 3 lata na stanowisku związanym z obroną cywilną lub zarządzaniem kryzysowym, lub służb mundurowych.
Wymagania dodatkowe: 1) Umiejętność redagowania tekstów. 2) Biegła znajomość MS Office 3) Umiejętność planowania i przygotowywania sprawozdań 4) Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji 5) Umiejętność pracy pod presją czasu.
Niezbędna wiedza umiejętność korzystania z przepisów Znajomość przepisów związanych z ochroną ludności i obroną cywilną, zarządzaniem kryzysowym, ochroną informacji niejawnych.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy w Tarnowie Podgórnym
NIP: 7770006835
REGON: 000551125
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, powiat: poznański, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
E-mail: urszula.pawinska@tarnowo-podgorne.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Informacje, o których mowa w art. 221§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy , tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem
(np. numer telefonu, adres do korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia:
życiorys (cv)
list motywacyjny
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenia zawodowe
kserokopie świadectw pracy,
oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
oświadczenie o niekaralności lub karalności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
kandydat zamierzający skorzystać z pierwszeństwa zatrudnienia przysługującego osobie niepełnosprawnej na podstawie art. 13 a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2024 r. poz. 1135 ) zobowiązany jest do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Na zgłoszenia oczekujemy w terminie: do 13 października 2025r. Oferty należy składać: Wydziale Obsługi Klienta i Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Tarnowie Podgórnym, ul. Poznańska 115 w godzinach pracy Urzędu lub na adres e-mail bok@tarnowo-podgorne.pl. Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę w procesie naboru

opublikowano: 2025-09-17
ostatnia aktualizacja: 2025-09-19
Komentarze
Polityka Prywatności