Numer oferty: StPr/25/0390
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:
1. Koordynacja i wykonywanie prac związanych z działalnością Mysłowickiej Rady Biznesu.
2. Podejmowanie i koordynacja działań związanych z nawiązywaniem kontaktów
z przedsiębiorcami/inwestorami oraz podejmowanie inicjatyw mających na celu pomoc dla
przedsiębiorców/inwestorów i aktywizację środowiska gospodarczego miasta.
3. Redakcja korespondencji Prezydenta Miasta w zakresie zaproszeń, odpowiedzi na listy oraz reakcja
na listy otwarte, życzenia, pisma okolicznościowe, listy gratulacyjne itp.
4. Organizacja spotkań, w tym współorganizowanie obchodów, rocznic, uroczystości i świąt z udziałem
Prezydenta Miasta.
5. Realizacja zadań wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3
ust. 3 wraz ze zlecaniem zadań publicznych, w tym podmiotom w ramach otwartego konkursu
ofert.
2. Zakres odpowiedzialności:
1. Odpowiedzialność za skuteczność i efekty podejmowanych działań na zajmowanym stanowisku.
2. Odpowiedzialność pracownicza wynikająca z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
Kodeksu pracy i innych ustaw oraz aktów wykonawczych, określających obowiązki pracownicze.
Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecy
Szczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie : https://bip.myslowice.pl/pliki/myslowice/zalaczniki/4585/inspektor-w-kancelarii-prezydenta-miasta-ii.pdf
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 150 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
- średnie zawodowe 4-letnie
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Uprawnienia:
Inne wymagania: 3. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie średnie lub wyższe.
2. W przypadku wykształcenia średniego minimum 5 - letni staż pracy - praca na podstawie umowy
o pracę.
3. W przypadku wykształcenia wyższego minimum 3 - letni staż pracy - praca na podstawie umowy
o pracę.
4. Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
5. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe.
6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych.
7. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
o pracownikach samorządowych).
8. Nieposzlakowana opinia.
9. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru,
umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań na stanowisku,
w tym:
a) ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
b) ustawa o samorządzie gminnym;
c) Statut Miasta Mysłowice.
4. Wymagania dodatkowe:
1. Odpowiedzialność w podejmowanych działaniach.
2. Dyspozycyjność.
3. Prawo jazdy kat. B
4. Mile widziane doświadczenie we współpracy z przedsiębiorcami/inwestorami.
5. Pożądane cechy charakteru
1. Umiejętność organizacji pracy.
2. Umiejętność pracy w zespole.
3. Sumienność.
4. Komunikatywność.
5. Otwartość.
6. Rzetelność.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta MYSŁOWICE
NIP: 2220896057
REGON: 000515810
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 32 317 13 19
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 8. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. Kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
3. Kopia dokumentów potwierdzających okres wymaganego stażu pracy (świadectwa pracy,
zaświadczenie o zatrudnieniu).
4. Kopia dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (jeżeli są wymagane).
5. KwesAonariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie .
6. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.
7. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz
z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
9. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składać:
do 29.09.2025 r. w zamkniętej kopercie z adnotacją: Konkurs na stanowisko Inspektora w Kancelarii
Prezydenta Miasta - II:
- osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Mysłowice przy ul. Powstańców 1 w Mysłowicach
lub
- drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon