Numer oferty: StPr/25/0887
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Kompleksowe planowanie i organizowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych
jednostki, w szczególności tym m.in.:
- sporządzanie planów postępowań o udzielenie zamówień oraz sprawozdań z udzielonych
zamówień publicznych, zgodnie z ustawą PZP i stosownymi aktami wykonawczymi;
- opracowywanie niezbędnych dokumentów postępowania, stosownie do trybu postępowania
(ogłoszenia, specyfikacja warunków zamówienia, umowa i inne);
- współpraca z komórkami organizacyjnymi wnioskującymi o przeprowadzenie postępowań
o udzielenie zamówienia publicznego;
- weryfikacja dokumentów poprzedzających wszczęcie postępowań o udzielenie zamówienia
publicznego przygotowanych przez wnioskujące komórki organizacyjne w zakresie zgodności
z obowiązującymi przepisami prawa;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 03.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- komunikatywność, wysoka kultura osobista
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu
- doświadczenie w pracy w zespole
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 2] : znajomość ustaw: o samorządzie gminnym o pracownikach samorządowych, - doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych
[Umiejętność 1] : znajomość ustawy prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy prawo zamówień publicznych;
[Inne] : - wykształcenie wyższe, mile widziane ukończenie studiów z zakresu zamówień publicznych;
- co najmniej roczne doświadczenie na stanowiskach w obszarze zamówień publicznych;
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
NIP: 6271029013
REGON: 000166249
Krótki opis działalności gospodarczej: DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT LĄDOWY
Adres www: https://mzuim.chorzow.eu/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Czapla
Nr telefonu: 322411270
E-mail: sekretariat@mzuim.chorzow.eu
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - e-dostęczenia AE:PL-90720-85195-JVFCH-28