Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 10 października 2025 (piątek)

Ds. rozliczeń finansowych w referacie budżetu i sprawozdawczości - Suchy Las, wielkopolskie

Data dodania: 2025-09-16
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Pracodawca: URZĄD GMINY SUCHY LAS
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/2535

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: SZKOLNA 13, 62-002 Suchy Las, powiat: poznański, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: prowadzenie centralnego rejestru umów (w tym skanowanie umów), prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań w ramach Programu pobudzania aktywności obywatelskiej – tzw. zadania lokalne (w tym: koordynacja zadań lokalnych w Urzędzie Gminy pod względem finansowo – księgowym, korespondencja z sołtysami oraz przewodniczącymi zarządów osiedli, sprawozdawczość z wykonania zadań lokalnych), obsługa rejestru zamówień, umów, dokumentów w sprawie tzw. uśpionych rachunków bankowych, prowadzenie rejestru wniosków do projektu budżetu na kolejny rok budżetowy oraz WPF, obsługa kancelaryjna.
Praca w pełnym wymiarze etatu, w poniedziałki rozpoczęcie pracy od godz. 9.00 do 10.00, zakończenie pracy od 17.00 do 18.00, po przepracowaniu 8 godzin, od wtorku do piątku - rozpoczęcie pracy od 7.00 do 8.00, zakończenie pracy od 15.00 do 16.00, po przepracowaniu 8 godzin.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 13.10.2025
Data zakończenia: 13.04.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) przestrzeganie zasad ujętych w Standardach ochrony małoletnich w Urzędzie Gminy Suchy Las wprowadzonych Zarządzeniem nr 130/2024 Wójta Gminy Suchy Las z dnia 13 sierpnia 2024 r. w oparciu o art. 22b ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (tj. Dz.U. z 2024r. poz.560),
f) wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie, administracja,
g) minimum 3 letni staż pracy,
h) dobra umiejętność obsługi programów komputerowych (Ms Word i Ms Excel),
i) wiedza z zakresu ustaw o: samorządzie gminnym, finansach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego,
j) umiejętność redagowania pism,
k) umiejętność pracy w zespole,
l) wysoki poziom obsługi klienta.
Wymagania dodatkowe:
a) wykształcenie wyższe magisterskie
b) doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
c) znajomość przepisów z zakresu rachunkowości
d) ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
e) znajomość programów finansowo-księgowych.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD GMINY SUCHY LAS
NIP: 7771469655
REGON: 000549335
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: SZKOLNA 13, 62-002 Suchy Las, powiat: poznański, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Joanna Kozłowska
Nr telefonu: 618926282
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny- opatrzony własnoręcznym podpisem,
b) życiorys (CV),
c) kwestionariusz dla osoby ubiegającej o zatrudnienie,
d) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
e) kserokopie świadectw pracy/ dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
f) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nieposzlakowanej opinii opatrzone własnoręcznym podpisem, g) klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy opatrzona własnoręcznym podpisem.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - Oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór kandydatów na stanowisko ds. rozliczeń finansowych w Referacie Budżetu i Sprawozdawczości Urzędu Gminy Suchy Las, należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Suchy Las w Biurze Obsługi Interesanta lub w Biurze Kadr i Płac, pok. 113B, lub przesłać na adres: Urząd Gminy Suchy Las ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las, w terminie do dnia 10 października 2025 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.suchylas.pl/ogloszenia/32/oferty-pracy/. oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.

opublikowano: 2025-09-16
ostatnia aktualizacja: 2025-09-18
Komentarze
Polityka Prywatności