Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 25 września 2025 (czwartek)

Inspektor w wydziale księgowości - Świnoujście, zachodniopomorskie

Data dodania: 2025-09-16
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Pracodawca: Urząd Miasta Świnoujście
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomiczny

Numer oferty: StPr/25/0486

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Zadania główne:
1. prowadzenie ewidencji księgowej operacji gospodarczych Gminy,
2. współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie wprowadzania KSeF w strukturach Urzędu Miasta.
3. przygotowanie korekt wieloletnich w zakresie odliczeń podatku VAT,
4. prowadzenie rozliczeń podatkowych wynikających z ewidencji Środków Trwałych
Zakres ogólnych obowiązków:
1.prowadzenie ewidencji księgowej operacji gospodarczych Gminy w zakresie rozliczeń podatku VAT,
2.uczestniczenie w procesach wprowadzających KSeF w Urzędzie Miasta,
3.przygotowanie korekt wieloletnich dotyczących odliczeń VAT w oparciu o ewidencję składników zaliczanych do środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
4.analiza ewidencji składników majątku pod względem zakupu i wytworzenia ich w wyniku zrealizowanych zadań inwestycyjnych.
szczegółowy zakres zadań do zapoznania się na stronioe internetowej bip.um.swinoujscie.pl w zakładce praca
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 800 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomiczny

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
1. obywatelstwo polskie*,
2. wykształcenie średnie lub wyższe
3. staż pracy wykształcenie średnie - minimum 5 lata, wykształcenie wyższe minimum 3 lata,
4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. nieposzlakowana opinia,
7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.

Wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:
1. wykształcenie wyższe ekonomiczne,
2. doświadczenie zawodowe: - praca na stanowiskach biurowych, finansowo księgowych,
3. obsługa komputera edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, umiejętność prowadzenia ewidencji księgowej,
4. znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o podatku od towarów i usług
5. znajomość prawa w zakresie: szczegółowych zasad rachunkowości oraz planów kont, szczegółowej klasyfikacji dochodów i wydatków budżetowych,
6. predyspozycje osobowościowe:
a) sumienność,
b) dokładność,
c) odpowiedzialność,
d) skuteczność działania

Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. stanowisko pracy na 2 piętrze (winda),
2. praca przy monitorze ekranowym,
3. brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
4. czas pracy: pełen etat 40 godzin tygodniowo,
5. wysiłek umysłowy.
Okres zatrudnienia: Listopad 2025 r.
Praca w godzinach: 7:00 - 15:00
Miejsce zgłoszenia się kandydata: Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Świnoujście
NIP: 8550020644
REGON: 000591900
Krótki opis działalności gospodarczej: Urząd Miasta
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marlena Paszkiewicz
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. list motywacyjny,
2. życiorys zawodowy (CV),
List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Główny specjalista w Wydziale Urbanistyki i Architektury. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych.
3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
4. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
5. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,
6. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8. oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią,
9. kopia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne**,
10. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
11. klauzula informacyjna dla kandydata.

Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem.

Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Wzór ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna do pobrania na stronie internetowej bip.um.swinoujscie.pl w zakładce praca, w wersji papierowej w Biurze Kadr Urzędu Miasta Świnoujście.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Stanowisku Obsługi Interesantów albo przesyłać za pośrednictwem poczty na adres: Biuro Kadr, Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko Inspektor w Wydziale Księgowości. w terminie do dnia 25 września 2025 roku.

Uwaga:
1. Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części wymagane dokumenty i oświadczenia. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
2. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
3. Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
4. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
5. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.



opublikowano: 2025-09-16
ostatnia aktualizacja: 2025-09-19
Komentarze
Polityka Prywatności