Numer oferty: StPr/25/09677
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Puławska 148/150, 02-624 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku:
- administruje stacjami dostępowymi systemów, w tym: Krajowego Systemu Informacyjnego Policji, Pakietu Aplikacji Policyjnych, PNR, a także komputerami z dostępem do sieci internetowej i wybranymi stanowiskami przeznaczonymi do
sporządzania dokumentacji niejawnej (ODN),
- opracowuje i aktualizuje polityki bezpieczeństwa (Szczegółowe Wymagania Bezpieczeństwa Systemów oraz Procedury Bezpiecznej Eksploatacji) dla stanowisk dostępowych do systemów oraz opracowuje dokumentację związaną z
akredytacją niejawnych systemów informatycznych użytkowanych w Biurze Kryminalnym KGP,
- zarządza dostępami użytkowników z Biura Kryminalnego do systemów policyjnych, w tym prowadzi rejestry osób przeszkolonych oraz osób posiadających dostęp do poszczególnych systemów,
- cyklicznie prowadzi szkolenia dla policjantów i pracowników biura z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz ochrony danych przetwarzanych w Krajowym Systemie Informatycznym (raz w roku),
- opiniuje akty prawne i inne dokumenty dotyczące systemów TI, koordynuje i opracowuje spójne, jednolite stanowisko Biura Kryminalnego KGP dot. zagadnień z zakresu TI oraz ochrony systemów i danych osobowych,
- uczestniczy w powoływanych okresowo przez Komendanta Głównego Policji zespołach do spraw modernizacji lub budowy nowych systemów
- prowadzi rejestr policjantów i pracowników biura w zakresie posiadanych uprawnień do przetwarzania danych w Krajowym Systemie Informatycznym oraz wystawia stosowne upoważnienia,
- instaluje i konfiguruje oprogramowanie systemowe i specjalistyczne w jednostkach centralnych komputerów będących na wyposażeniu biura oraz konfiguruje i zarządza dyskami sieciowymi typu NAS.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: 6 900 PLN
Opis wynagrodzenia: Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7:00-9:00
Pracodawca oferuje:
- wsparcie na etapie wdrażania do pracy,
- stabilną i ciekawą pracę,
- możliwość współpracy z ekspertami,
- możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania i projekty,
- ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy godz. 7.00 a godz. 9.00,
- regularnie wypłacane wynagrodzenie,
- dodatek za wysługę lat,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
- nagrody jubileuszowe
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
- imprezy okolicznościowe dla dzieci,
- dobrą lokalizację,
- możliwość korzystania z siłowni (obiekty KGP przy ul. Puławskiej i ul. Domaniewskiej),
- stojaki na rowery na terenie urzędu,
- stołówkę.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe informatyczne,
- doświadczenie zawodowe powyżej 2 lat pracy w obszarze obsługi teleinformatycznej,
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- przeszkolenie z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - rozumienie dokumentacji technicznej
- znajomość zagadnień związanych z edycją kodów HTML, CSS oraz bezpieczeństwem sieci
- znajomość systemów operacyjnych Windows i Linux
- znajomość przepisów prawnych dotyczących ochrony informacji niejawnych i danych osobowych
- znajomość pakietów biurowych (Microsoft Office, Open Office) oraz specjalistycznego oprogramowania (Adobe Acrobat
Reader, Adobe Photo Shop, Corel itp.)
- znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem sieci i systemów,
- komunikatywność,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- przeszkolenie w zakresie administrowania i ochrony sieci teleinformatycznych,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- znajomość regulacji dotyczących tworzenia i administrowania stronami internetowymi.
Informacje od pracodawcy:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%. Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów. Informacja o usłudze bezpłatnego tłumacza PJM, SJM, SKOGN: https://info.policja.pl/inf/komenda-glowna-policji/dostepnosc-kgp/75477,Usluga-bezplatnego-tlumacza-PJM-SJM-SKOGN.html
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin na dobę,
- przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami wewnątrz budynku.
Dodatkowe informacje od pracodawcy:
Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych
dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia. Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego. Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy. Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca. Ofertę wraz z wymaganymi w ogłoszeniu załącznikami prześlij/przekaż w zaklejonej kopercie z podaniem swojego imienia i nazwiska oraz numeru ogłoszenia. Prześlij kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzą wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość).
Jeśli w ogłoszeniu wskazano wymóg znajomości języka obcego na poziomie biegłości językowej według skali przyjętej
przez Radę Europy (A1, A2, B1, B2, C1, C2), dołącz kserokopię certyfikatu. Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych dokumentów. Rozpatrzymy tylko te oferty, które zostaną przesłane w odpowiedzi na aktualne ogłoszenie o naborze. Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane. Nie zwracamy kandydatom złożonych dokumentów, załącz tylko te dokumenty, które są niezbędne, a w przypadku zaświadczeń - ich kopie. Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo. Planowane rozpoczęcie pracy w terminie około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia (zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Głównej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Głównego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot).
WZORY WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ ZNAJDZIESZ NA STRONIE: http://kgp.bip.policja.gov.pl/kgp/wolne-stanowiska-w-sc/wzory-oswiadczen/23099,Wzory-oswiadczen.html.Proponujemy następujące warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 2,5 kwoty bazowej (wynagrodzenie zasadnicze członka korpusu służby cywilnej jest ustalane z zastosowaniem podanego mnożnika kwoty bazowej.
Kwotę bazową określa ustawa budżetowa na dany rok). Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
Techniki naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- analiza ofert spełniających wymagania formalne,
- sprawdzian umiejętności,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dokumenty niezbędne:
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz.632 z późn. zm.),
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie przeszkolenia z bezpieczeństwa
teleinformatycznego.
WZORY WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ DOSTĘPNE NA STRONIE:
http://kgp.bip.policja.gov.pl/kgp/wolne-stanowiska-w-sc/wzory-oswiadczen/23099,Wzory-oswiadczen.html
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972.
r. lub później.
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających korzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z administrowania i ochrony sieci teleinformatycznych,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie B2.
Apliacje można składać do: 26 września 2025 w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 155761" na adres: Komenda Główna Policji Biuro Kadr i Organizacji Policji, ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa
1) za pośrednictwem operatora pocztowego lub
2) bezpośrednio w Biurze Przepustek Komendy Głównej Policji (pn.- pt. w godzinach 8.15 -16.15)
(na kopercie wpisz imię i nazwisko oraz numer ogłoszenia).
W formie elektronicznej poprzez:
1) Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (e-PUAP) lub
2) pocztę elektroniczną na adres e-mail: nabory.kgp@policja.gov.pl (w tytule maila wpisz imię i nazwisko oraz numer ogłoszenia). Możliwy również do kontakt telefoniczny: pod numerem telefonu kom. +48 664 973 039 lub mailowego na adres: nabory.kgp@policja.gov.pl
Dokumenty należy złożyć do: 26.09.2025.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem danych osobowych o kandydatach do pracy w Komendzie Głównej Policji jest Komendant Główny Policji z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 148/150, 02-624 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu zapewnienia sprawnego oraz prawidłowego przebiegu postępowania rekrutacyjnego do pracy w Komendzie Głównej Policji. Dane osobowe będą przechowywane, przetwarzane przez okres trwania naboru oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie archiwizacji i brakowania. Kandydaci mają prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania. Mają również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także w związku z tym prawo do żądania usunięcia danych, co skutkować będzie zakończeniem współpracy. Ponadto mają prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych oraz prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu naboru.
Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7:00-9:00.
Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/mazowieckie/warszawa/specjalista,155761,v7.pdf
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Komenda Główna Policji
NIP: 5213172762
REGON: 012137497
Adres www: policja.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Puławska 148/150, 02-624 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 664 973 039
E-mail: nabory.kgp@policja.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/mazowieckie/warszawa/specjalista,155761,v7.pdf
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail