Numer oferty: StPr/25/09687
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Domaniewska 36/38, 02-672 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku:
- dokonuje rozpoznania i ocenia planowane zadania inwestycyjno-remontowe (między innymi pod względem lokalizacji, uzbrojenia terenu, możliwości realizacji uwarunkowań techniczno-budowlanych, ekonomicznych, środowiskowych i
innych), szacuje koszty zadania i opracowuje program inwestycji,
- ustala zakres dokumentacji projektowej, biorąc pod uwagę przede wszystkim tryb udzielenia zamówienia publicznego,
oraz wymagania dotyczące postępowania poprzedzającego rozpoczęcie robót budowlanych wynikające z przepisów prawa budowlanego lub wewnętrznych przepisów KGP,
- sprawuje funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży elektrycznej,
- angażuje i koordynuje pracę specjalistów z branży budowlanej i sanitarnej w celu zebrania wszystkich niezbędnych informacji na etapie planowania zadania i zapewnienia pełnego nadzoru inwestorskiego w trakcie jego realizacji
podczas prac projektowych i wykonania robót budowlanych, włącznie z ich odbiorami,
- współuczestniczy w zarządzaniu obiektami budowlanymi w zakresie dokonywania ich oceny technicznej, przedstawiania rozwiązań innowacyjnych służących poprawie warunków eksploatacyjnych, szacowania wartości robót budowlanych,
podejmowania działań w przypadku wystąpienia awarii.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: 9 659,90 PLN
Opis wynagrodzenia: Praca na czas określony: 12 miesięcy z możliwością przedłużenia.
Pracodawca oferuje:
- wsparcie na etapie wdrażania do pracy,
- stabilną i ciekawą pracę,
- możliwość współpracy z ekspertami,
- możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania i projekty,
- ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy godz. 7.00 a godz. 9.00,
- regularnie wypłacane wynagrodzenie,
- dodatek za wysługę lat,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
- nagrody jubileuszowe,
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- dożliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- imprezy okolicznościowe dla dzieci,
- dobrą lokalizację,
- możliwość korzystania z siłowni (obiekty KGP przy ul. Puławskiej i ul. Domaniewskiej),
- stojaki na rowery na terenie urzędu,
- stołówka.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe techniczne o specjalności elektrycznej,
- doświadczenie zawodowe powyżej 5 lat pracy w obszarze prowadzenia zadań inwestycyjno-remontowych,
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- ustawowe uprawnienia wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- przynależność do Zawodowej Izby Inżynierów Budownictwa (terminowe uiszczanie składek członkowskich i opłat tytułem obowiązkowego ubezpieczenia od cywilnej odpowiedzialności zawodowej),
- znajomość przepisów prawa z obszaru finansów publicznych w szczególności z zakresu dotyczącego odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, inwestycji państwowych jednostek budżetowych, wydatków majątkowych, szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa,
- umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows (pakiet MS Office) oraz kosztorysowania w budownictwie,
- umiejętność organizowania pracy własnej, pracy w zespole, pracy pod presja czasu, przewidywania,
- zdolności analityczne,
- kreatywność,
- operatywność,
- komunikatywność,
- szybkość działania,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych,
- znajomość przepisów prawa z obszaru zamówień publicznych,
- umiejętność obsługi programu komputerowego AutoCad,
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE.
Informacje od pracodawcy:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,
niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%. Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów. Informacja o usłudze bezpłatnego tłumacza PJM, SJM, SKOGN: https://info.policja.pl/inf/komenda-glowna-policji/dostepnosc-kgp/75477,Usluga-bezplatnego-tlumacza-PJM-SJM-SKOGN.html.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca w terenie,
- praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych,
- zagrożenie korupcją,
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- przy wejściu do budynku brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami, w budynku znajduje się winda.
Dodatkowe informacje od pracodawcy:
Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych
dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia. Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy. Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca. Ofertę wraz z wymaganymi w ogłoszeniu załącznikami prześlij/przekaż w zaklejonej kopercie z podaniem
swojego imienia i nazwiska oraz numeru ogłoszenia. Prześlij kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy
lub innych dokumentów, które potwierdzą wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość). Jeśli w ogłoszeniu wskazano wymóg znajomości języka obcego na poziomie biegłości językowej według skali przyjętej przez Radę Europy (A1, A2, B1, B2, C1, C2), dołącz kserokopię certyfikatu. Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia
dotyczących wymaganych dokumentów. Rozpatrzymy tylko te oferty, które zostaną przesłane w odpowiedzi na aktualne ogłoszenie o naborze. Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane. Nie zwracamy kandydatom złożonych dokumentów, załącz tylko te dokumenty, które są niezbędne, a w przypadkuzaświadczeń - ich kopie.
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo. Planowane rozpoczęcie pracy w terminie około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia (zatrudnienie nowego
pracownika w Komendzie Głównej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Głównego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot).
WZORY WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ ZNAJDZIESZ NA STRONIE:
http://kgp.bip.policja.gov.pl/kgp/wolne-stanowiska-w-sc/wzory-oswiadczen/23099,Wzory-oswiadczen.ht ml
Proponujemy następujące warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 3,5 kwoty bazowej (wynagrodzenie zasadnicze członka korpusu służby cywilnej jest ustalane z zastosowaniem podanego mnożnika kwoty bazowej. Kwotę bazową określa ustawa budżetowa na dany rok). Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
Metody/techniki naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- analiza ofert spełniających wymagania formalne,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dokumenty niezbędne:
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 632 z późn. zm.).
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie ustawowych uprawnień wykonawczych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie przynależności do Zawodowej Izby Inżynierów Budownictwa
WZORY WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ ZNAJDZIESZ NA STRONIE:
http://kgp.bip.policja.gov.pl/kgp/wolne-stanowiska-w-sc/wzory-oswiadczen/23099,Wzory-oswiadczen.html
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających
skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z zamówień
publicznych,
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne".
Aplikować możn do: 26 września 2025
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 155864" na adres: Komenda Główna Policji Biuro Kadr i Organizacji Policji, ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa
1) za pośrednictwem operatora pocztowego lub
2) osobiście w Biurze Przepustek Komendy Głównej Policji (pn.- pt. w godzinach 8.15 -16.15)
(na kopercie wpisz imię i nazwisko oraz numer ogłoszenia).
W formie elektronicznej poprzez:
1) Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (e-PUAP) lub
2) pocztę elektroniczną na adres e-mail: nabory.kgp@policja.gov.pl
(w tytule maila wpisz imię i nazwisko oraz numer ogłoszenia).
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: pod numerem telefonu kom. +48 664 973 039
lub mailowego na adres: nabory.kgp@policja.gov.pl
Dokumenty należy złożyć do: 26.09.2025.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7:00-9:00.
Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/mazowieckie/warszawa/glowny-specjalista,155864,v7.pdf
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Komenda Główna Policji
NIP: 5213172762
REGON: 012137497
Adres www: policja.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Puławska 148/150, 02-624 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 664 973 039
E-mail: nabory.kgp@policja.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Pełna treść ogłoszenia znajduje się na str.:
https://nabory.kprm.gov.pl/mazowieckie/warszawa/glowny-specjalista,155864,v7.pdf
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail