Numer oferty: StPr/25/1061
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Rynek 31, 57-540 Lądek-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych publicznych i wewnętrznych,
2. Zarządzanie drogami gminnymi w tym m.in.: zapewnienie prawidłowego stanu technicznego dróg gminnych i drogowych, obiektów inżynieryjnych, zapewnienie prawidłowego oznakowania pionowego i poziomego, uzgadnianie wykonania zjazdów z dróg gminnych,
3. Prowadzenie spraw z zakresu zmiany organizacji ruchu na drogach gminnych oraz wnioskowanie do zarządców dróg poza gminnych o zmianę w organizacji ruchu,
4. Prowadzenie spraw dotyczących letniego i zimowego utrzymania czystości i przejezdności dróg gminnych oraz dróg gminnych wewnętrznych,
5. Prowadzenie zadań dotyczących ewidencjonowania i funkcjonowania kanalizacji deszczowej i przydrożnych rowów melioracyjnych,
6. Prowadzenie postępowań w sprawie naliczania opłat za zajęcie pasa drogowego na cele nie związane z budową, modernizacją i utrzymaniem dróg publicznych gminnych i wewnętrznych oraz wymierzanie kar za zajęcie pasa drogowego bez wymaganego zezwolenia,
7. Wnioskowanie o nadanie lub zmianę kategorii dróg gminnych,
8. Ustalenie zasad i miejsc, w których pobiera się opłaty za parkowanie,
9. Realizacja zadań związanych z przygotowaniem i prowadzeniem przez wydział zadań inwestycyjnych, w szczególności:
a) przygotowanie umów,
b) sprawdzanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych,
c) przygotowanie i kompletowanie dokumentów w celu rozliczenia realizacji zadań inwestycyjnych,
d) czynny udział w naradach technicznych, odbiorach zadań inwestycyjnych oraz przeglądach gwarancyjnych,
e) sporządzanie sprawozdań okresowych, rzeczowo-finansowych dla zadań inwestycyjnych, zgodnie z warunkami umowy o dofinansowanie,
f) rozliczanie zakończonych zadań inwestycyjnych, zgodnie z warunkami umów o dofinansowanie.
10. Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie oraz udział w opracowywaniu przez Wydział Inwestycji i Rozwoju, wniosków na pozyskanie pozabudżetowych środków finansowych oraz realizacja zadań, na które zostały pozyskane fundusze,
11. Przygotowywanie wniosków do projektu budżetu gminy, bieżąca realizacja zadań ujętych w budżecie Gminy oraz sporządzanie bieżącej sprawozdawczości budżetowej i statystycznej w zakresie powierzonych zadań,
12. Prowadzenie spraw z zakresu transportu kolejowego i drogowego oraz transportu specjalnego,
13. Prowadzenie innych zadań inwestycyjno-remontowo przypisanych na podstawie polecenia służbowego Burmistrza,
14. Zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Rozwoju podczas ich nieobecności.
15. Pozyskiwanie informacji o dostępnych programach Unii Europejskiej oraz o innych środkach zewnętrznych przeznaczonych na realizację zadań inwestycyjnych gminy,
16. Udział w pracach związanych z przygotowaniem dokumentów strategicznych dla gminy
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 20.10.2025
Data zakończenia: 31.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 do 5 600 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów w z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2024 r., poz.1638 ze zm.) oraz Zarządzeniem Nr 0050.24.2025 Burmistrza Lądka - Zdroju z dnia 24 stycznia 2025 roku
w sprawie wprowadzenia Regulaminu Wynagradzania Pracowników Urzędu Miasta i Gminy Lądek -Zdrój.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: *Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie lub innego kraju Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia
zatrudnienia na terytorium RP (osoby nie będące obywatelami polskimi posiadające znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej),
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo oraz niekaralność za umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie średnie,
6) Co najmniej 2- letni udokumentowany staż pracy (w ramach umowy o pracę lub prowadzonej działalności);
*Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość następujących przepisów:
1) Znajomość następujących przepisów:
a) Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 1153);
b) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 572);
c) Ustawa z dnia z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781);
d) Ustawa Prawo budowlane oraz przepisy wykonawcze,
e) Ustawa o drogach publicznych oraz przepisy wykonawcze,
f) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych (Dz.U. z 2011 r., Nr 14, poz.67 ze zm.);
2) Znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Miasta i Gminy Lądek-Zdrój;
3) bardzo dobra znajomość obsługi programów w pakiecie MS Office, elektroniczne zarządzanie dokumentami;
4) pożądane cechy:
a) samodzielność w pracy na zajmowanym stanowisku,
b) sumienność, dokładność, sprawność, komunikatywność,
c) wysoka kultura osobista, doświadczenie związane z obsługą interesantów;
d) zdolności organizacyjne.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta i Gminy Lądek-Zdrój
NIP: 8811000989
REGON: 890523556
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rynek 31, 57-540 Lądek-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Sokołowska
Nr telefonu: 748117858
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) List motywacyjny;
2) Życiorys (CV);
3) Kwestionariusz osobowy*;
4) Kserokopia dokumentu/ów poświadczającego/ych staż pracy, wykształcenie i kwalifikacje;
5) Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego i za umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia - przedłożenie zaświadczenia o niekaralności, wydanego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
6) Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku ds. drogownictwa i inwestycji w Urzędzie Miasta i Gminy Lądek-Zdrój;
7) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
8) Oświadczenie kandydata o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa, przez Burmistrza Lądka - Zdroju, ul. Rynek 31, 57-540 Lądek-Zdrój w celu realizacji procedury rekrutacji w ramach naboru na stanowisko ds. drogownictwa i inwestycji w Urzędzie Miasta i Gminy Lądek-Zdrój. Oświadczam, że dane te podaję
dobrowolnie.
9) Kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy osób niepełnosprawnych, zamierzających skorzystać z uprawnień określonych w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych).
Zgodnie z ogłoszenie o naborze dostępnym pod adresem https://bip.ladek.pl/wp-content/uploads/2022/01/ZARZADZENIE-NR-0050.184.2025-BURMISTRZA-LADKA-ZDROJU-Z-DNIA-15.09.2025-R.-w-sprawie-naboru-na-stanowisko-ds.-drogownictwa-i-inwestycji-w-UMiG-Ladek-Zdroj.pdf
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon