Numer oferty: StPr/25/0349
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Kuziennicza 10, 59-400 Jawor, powiat: jaworski, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Samodzielne naliczanie wynagrodzeń oraz innych świadczeń pracowniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Sporządzanie i wysyłka deklaracji ZUS, PIT oraz innych wymaganych raportów,
3. Obsługa i prowadzenie spraw związanych z rekompensatami do wynagrodzeń osób niepełnosprawnych SODiR.
4. Rozliczanie umów cywilnoprawnych.
5. Sporządzanie raportów i analiz płacowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne.
6. Przygotowywanie dokumentów dla instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS, PFRON, PPK).
7. Monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i ubezpieczeniowych.
8. Archiwizacja dokumentów zgodnie z przepisami prawa
9. Zastępstwo prac. ds. Kadr.
Godziny pracy 7:00 - 15:00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Spółdzielnia Inwalidów "Inprodus" - Zakład Pracy Chronionej
NIP: 6950002554
REGON: 000456734
Krótki opis działalności gospodarczej: produkcja sprzętu elektrycznego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kuziennicza 10, 59-400 Jawor, powiat: jaworski, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Izabela Kocemba
Nr telefonu: 767294637
E-mail: kadry@inprodus.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail