Numer oferty: StPr/25/2291
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: ZIELONY RYNEK 11/13, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Szczegóły na stronie BIP Urzędu Miasta Włocławek:
https://bip.um.wlocl.pl/17793/podinspektor-ds-obslugi-sekretariatu-zastepcy-prezydenta-w-biurze-prezydenta.html
Zakres zadań:
1. Obsługa kancelaryjna stanowiska Zastępcy Prezydenta.
2. Przekazywanie zadekretowanej lub podpisanej przez Zastępcę Prezydenta korespondencji do wyznaczonych komórek organizacyjnych Urzędu lub pracowników Urzędu.
3. Prowadzenie terminarza narad i spotkań oraz ich obsługa organizacyjna.
4. Organizowanie podróży służbowych (rezerwacja biletów, noclegów, itp.).
5. Obsługa połączeń telefonicznych.
6. Obsługa organizacyjna w sprawie przyjmowania interesantów.
7. Zbieranie informacji i redagowanie pism zgodnie z dyspozycjami Zastępcy Prezydenta.
8. Zapewnienie porządku i estetyki w pomieszczeniach sekretariatu i w gabinecie Zastępcy Prezydenta.
9. Przechowywanie i używanie powierzonych pieczęci i pieczątek zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
10. Zaopatrywanie sekretariatu Zastępcy Prezydenta w materiały biurowe.
11. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 35.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 140.0
Data rozpoczęcia: 10.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 do 4 900 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: administracja publiczna; obywatelstwo polskie; znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o pracownikach samorządowych; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; niekaralność / brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe: umiejętność biegłej obsługi urządzeń biurowych oraz komputera, umiejętność korzystania z aplikacji biurowych, poczty elektronicznej i Internetu; predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, samodzielność, sumienność, komunikatywność, kreatywność, umiejętność stosowania i interpretowania odpowiednich przepisów.
Szczegóły na stronie BIP Urzędu Miasta we Włocławek
https://bip.um.wlocl.pl/17793/podinspektor-ds-obslugi-sekretariatu-zastepcy-prezydenta-w-biurze-prezydenta.html
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIASTA WŁOCŁAWEK
NIP: 8881012236
REGON: 000597133
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: ZIELONY RYNEK 11/13, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
2) własnoręcznie podpisany życiorys (CV);
3) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy;
4) własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
a) nieposzlakowanej opinii;
b) niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydata na wolne stanowisko pracy zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
c) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania
z pełni praw publicznych;
d) wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Urząd Miasta Włocławek, reprezentowany przez Prezydenta Miasta Włocławek z siedzibą przy Zielonym Rynku 11/13 we Włocławku danych osobowych, zawartych w złożonej aplikacji, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa, stosownie do art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE.L. 119.1) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
e) posiadanym obywatelstwie polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
i kwalifikacje zawodowe*;
6) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy*;
Termin, miejsce i forma składania dokumentów:
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne składa się w siedzibie Urzędu Miasta Włocławek, Wydział Organizacyjno- Prawny i Kadr, (pokój nr 7)
w budynku głównym Urzędu, ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Wlocławek..
2. Dokumenty aplikacyjne powinny znajdować się w zamkniętej kopercie
z dopiskiem procedura zatrudnienia na zastępstwo na stanowisko Podinspektora ds. obsługi sekretariatu Zastępcy Prezydenta.
3. Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 września 2025 r. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje data złożenia dokumentów do Urzędu.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście