Numer oferty: StPr/25/1400
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jana Amosa Komeńskiego 40, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie i obsługa sekretariatu Centrum, w tym:obsługa podstawowych urządzeń biurowych, prowadzenie obowiązującej dokumentacji związanej z korespondencją przychodzącą i wychodzącą, nadzorowanie korespondencji elektronicznej przychodzącej i wychodzącej przez platformy ePUAP, e- doręczenia, itp, nadzór nad obiegiem dokumentów przechodzących przez sekretariat, przyjmowanie połączeń telefonicznych oraz ich przekierowywanie do odpowiednich pracowników, nadzór nad terminarzem spotkań Dyrektora Centrum, prawidłowe zabezpieczanie i przechowywanie pieczątek, bieżąca obsługa poczty elektronicznej Centrum.
Praca od pon do pt w godzinach 07:30- 15:30 poniedziałek, wtorek, czwartek; środy 07:30-17:00 oraz piątki 07:30- 14:00.
Więcej informacji o zakresie obowiązków na stanowisku oraz dokumenty do pobrania potrzebne w procesie rekrutacji dostępne są na stronie internetowej: bip.pcprelblag.pl w zakładce ogłoszenia o naborze oraz pliki do pobrania
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze min. 4800 + dodatek za wysługę lat
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe, min. 1 rok stażu pracy, spełnianie wymogów określonych w art.6 ust.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.Dz.U. 2024 poz. 1135); a) jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust.2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych, b) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, c) posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na okreslonym stanowisku, d) nie był/a skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e) cieszy się nieposzlakowaną opinią; biegła znajomość obsługi komputera ( MS Office, internet, poczta elektroniczna, e-PUAP, e- doręczenia, znajomość, przyswajanie i umiejętności posługiwania się aktami prawnymi: ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa i pomocy społecznej, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolityk rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, znajomość zasad prowadzenia gospodarki kasowej, umiejętność redagowania pism urzędowych.
Więcej informacji na temat rekrutacji, doatkowych wymagań oraz dokumenty do pobrania dostępnych jest na stronie internetowej www.bip.pcprelblag.pl w zakładce ogłoszenia o naborze oraz pliki do pobrania
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
NIP: 5782571178
REGON: 170818361
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana Amosa Komeńskiego 40, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Małgorzata Włodarczyk
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: List motywacyjny, Curriculum Vitae z dokładnym opisem pracy zawodowej, kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie potwierdzające okres zatrudnienia dla osoby pozostającej w zatrudnieniu, kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, ewentualne posiadanie referencje, oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( do pobrania na stronie bip.pcprelblag.pl w zakładce dokumenty do pobrania), oryginał oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( do pobrania na stronie), oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganie z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniuz pełni praw publicznych, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub dokument, określony w przepisach o służbie cywilnej, potwierdzający znajomość języka polskiego, w przypadku osoby nieposiadającej obywatelstwa polskiego, oświadczenie kandydata o posiadanej nieposzlakowanej opinii.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Elblągu, pokój nr 5 lub pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Komeńskiego 40, 82-300 Elbląg w zamkniętych kopertach z dopiskiem,, Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze- stanowisko ds. obsługi sekretariatu'' w terminie do dnia 24 września 2025 roku, do godziny 08.00.
Wszystkir dokumenty do pobrania potrzebne w procesie rekrutacji dostępne są na stronie internetowej: bip.pcprelblag.pl w zakładce pliki do pobrania
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta