Numer oferty: StPr/25/0803
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: - Współpraca z zarządami dróg, jednostkami Policji, Strażą Miejską, samorządami lokalnymi oraz udział w pracach zespołów w zakresie inżynierii i bezpieczeństwa ruchu na drogach powiatowych i gminnych,
- Opracowywanie, sprawdzanie i opiniowanie projektów organizacji ruchu na drogach oraz kontrola oznakowania robót prowadzonych w pasie dróg powiatowych,
- Rozpatrywanie wniosków instytucji, organów samorządów lokalnych, mieszkańców itp. dotyczących spraw związanych z inżynierią ruchu,
- Prowadzenie ewidencji oznakowania drogowego i bieżące aktualizacje dokumentacji,
- Uzgadnianie, opiniowanie oraz wydawanie zezwoleń na prowadzenie imprez powodujących utrudnienia w ruchu lub wymagających korzystannia z dróg w sposób szczególny,
- Prowadzenie ewidencji dróg i mostów w oparciu o system referencyjny,
- Wsółpraca z innymi wydziałami w zakresie realizacji zadań.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 870 PLN
Opis wynagrodzenia: zł/brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie lub Unii Europejskiej lub innego państwam, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
c) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie wyższe.
Uwaga: Kandydaci, którzy nie spełniają wszystkich wymagań niezbędnych, nie zostaną dopuszczeni do udziału w naborze.
Wymagania dodatkowe:
a) dobra znajomość przepisów: Kodeksu Postepowania Administracyjnego , - ustawy o drogach publicznych, - rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, - ustawy o samorządzie powiatowym, - ustawy prawo o ruchu drogowym w zakresie wymienionym w ogłoszeniu, - rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem, - rozporządzenia w sprawie trybu sporządzania informacji oraz gromadzenia i udostępniania danych o sieci dróg publicznych, obiektach mostowych, tunelach otraz promach,
b) znajomość wytycznych rekomendowanych przez ministra właściwego do spraw transportu WR-D
c) mile widziane doświadczenie zawodowe w drogownictwie lub na podobnym stanowisku,
d) umiejętność czytania projektów technicznych (drogowych),
e) dodatykowym atutem będzie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
f) obsługa komputera i innych urządzeń biurowych,
g) mile widziana znajomość oprogramowania Auto Cad,
h) umiejętność skutecznego komunikowania się,
i) prawo jazdy kat. B
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy - 1 etat, w Powiatowym Zarządzie Dróg w Płońsku przy ul. Płockiej 101, budynek 1 pietrowy, spełniający wymogi określone przepisami bhp i p.poż, budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych,
- w przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędnicznym, zawarta zostanie umowa na czas określony, nie dłuższy niz 6 miesięcy (w tym czasie odbędzie się służba przygotowawcza, zakończona egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia), z pozostałymi osobami zostanie zawarta umowa na czas określony; w obu przypadkach istnieje możliwość przedłużenia na czas nieokreślony,
- na stanowisku pracy nie występują szkodliwe warunki pracy,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 roku w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. 2024, poż. 1638 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 maja 2025 roku zmieniające rozporządzeniem w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. 2025, poz. 702) oraz Regulaminem Wynagradzania pracowników zatrudnionych w Powiatowym Zarządzie Dróg wprowadzonego Zarzadzeniem nr 9/2025 z dnia 16 czerwca 2025 r. z późn. zm.
Praca na jedną zmianę w godzinach 07:00 - 15:00
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wolności 12, 09-100 Płońsk, powiat: płoński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Dorota Piotrowska
Nr telefonu: 236627801 w. 277
E-mail: dpiotrowska@pupplonsk.org.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: a) CV - zawierający dane określone w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy,
b) podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko objęte naborem,
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub świadectwo),
e) kserokopie świadectw pracy (jeśli kandydat był wcześniej zatrudniony)
f) oświadczenie kandydata o:
1) posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa Unii Europejskiej lub obywatelstwa innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
2) niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
3) zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
4) posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
Uwaga: Niezłożenie wymaganych dokumentów powoduje odrzucenie aplikacji.
Dodatkowe dokumenty:
a) referencje, opinie itp.
b) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
c) inne dokumenty potwiedzające kwalifikacje zawodowe i umiejętności.
W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb przyszłych rekrutacji należy umieścić dodatkową klauzulę:
,,Zgodnie z art. 6 ust.1 lit a ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartychg w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb przyszłych rekrutacjj.
Miejsce sładania dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 18 września 2025 (do godz. 12:00) w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Specjalista d/s inżynierii ruchu oraz ewidencji dróg i obiektów mostowych"
- osobiście w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Płońsku w godzinach pracy Powiatowego Zarządu Dróg, w sekretariacie,
- lub pocztą (decyduje data wpływu) na adres : Powiatowy Zarząd Dróg w Płońsku, ul. Płocka 101, 09-100 Płońsk
Aplikacje, które wpłyną do PZD w Płońsku po terminie, nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 23 662 20 44 (pracownik ds. Pracowniczych i socjalnych)
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i metodach przeprowadzenia naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Powiatowego Zarządu Dróg w Płońsku.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłozyć:
- oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, dyplomów, zaświadczeń o których mowa wyżej (wymagane dokumenty i dodatkowe dokumenty),
- żzaświadczenie o niekaralności , uzyskane z Krajowego Rejestru karnego,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań do pracy na danym stanowisku.
Niedostarczenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.
Osoby, które złożyły dokumenty aplikacyjne maja prawo do odbioru dokumentów za pokwitowaniem. Dokumenty nieodebrane przez kandydatów będą niszczone po upływie 6 miesięcy od daty ogoszenia wyników naboru.