Numer oferty: StPr/25/1014
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Knosały 3/5B, 10-015 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Przygotowywanie przepisów wewnętrznych dotyczących planowania oraz realizacji budżetu i współudział w przygotowaniu przepisów wewnętrznych dotyczących gospodarki majątkiem, ewidencji środków trwałych, inwentaryzacji.
2. Przygotowywanie materiałów planistycznych, wniosków dotyczących zmian w planie finansowym i WPF-ie.
3. Opracowywanie planu finansowego i planu rzeczowo-finansowego po zmianach.
4. Dokonywanie analiz i formułowanie wniosków na potrzeby planowania, kontroli i zarządzania finansami ZDZiT w Olsztynie.
5. Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem dokumentów zakupu, w tym m.in. monitorowanie wykorzystania środków w ramach planu.
6. Uzgadnianie wydatków z komórkami organizacyjnymi Zarządu.
7. Wykonywanie zadań związanych z wydatkami inwestycyjnymi.
8. Prowadzenie pozabilansowej ewidencji zaangażowania w zakresie nadzorowanych wydatków.
9. Wykonywanie zadań związanych z ewidencją środków trwałych, pozostałych środków trwałych i środków trwałych w administrowaniu.
10.Przygotowywanie i współudział w przygotowywaniu sprawozdań wynikających z obo-wiązujących przepisów i procedur.
Godziny pracy 7-15
Oferta pracy konkursowa/Szczegóły oferty: https://bip.zdzit.olsztyn.eu/category/ogloszenia-o-naborach/
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 02.11.2025
Data zakończenia: 01.05.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 100 PLN
Opis wynagrodzenia: pierwsza umowa na okres 6 m-cy z możliwością przedłużenia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie branżowe, ekonomiczne
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania:
- Obywatelstwo polskie,
- Wykształcenie i staż pracy: wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wyższe administracyjne lub wyższe i podyplomowe studia ekonomiczne, albo wykształcenie średnie ekonomiczne oraz co najmniej 3 letni staż pracy,
- Znajomość przepisów: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, rozporządzenia w sprawie klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych.
Uprawnienia i umiejętności: obsługa komputera, w tym programów Word i Excel oraz urządzeń biurowych,
Komunikatywność, terminowość i dokładność, umiejętność organizacji pracy na zajmowanym stanowisku, zaangażowanie.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie
NIP: 7393851186
REGON: 281358034
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Knosały 3/5B, 10-015 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Beata Otawa
Nr telefonu: 89-5443107
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Szczegóły oferty: https://bip.zdzit.olsztyn.eu/category/ogloszenia-o-naborach/
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon