Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 22 września 2025 (poniedziałek)

Podinspektor - Tychy, śląskie

Data dodania: 2025-09-15
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Pracodawca: Urząd Miasta Tychy
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1355

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Niepodległości 49, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw związanych z rejestracją stanu cywilnego: przygotowanie projektów aktów stanu cywilnego, przenoszenie aktów stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego, obsługa klienta z zakresu rejestracji stanu cywilnego oraz wydawania zaświadczeń i odpisów aktów stanu cywilnego, tworzenie i obsługa zleceń w systemie rejestrów państwowych, usuwanie niezgodności w rejestrze PESEL, przygotowywanie projektów decyzji, prowadzenie korespondencji ze stronami, ewidencjonowanie spraw i korespondencji w elektronicznym systemie obiegu dokumentów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 do 5 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe
- co najmniej 6 - miesięczny staż pracy w administracji samorządowej
- znajomość ustaw: Prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks rodzinny i opiekuńczy, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o zmianie imienia i nazwiska, ustawa o opłacie skarbowej, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o ochronie informacji niejawnych
- biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office (Excel, Word)
- nieposzlakowana opinia
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP
- dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
- odporność na stres
- odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie obowiązków
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Tychy
NIP: 6462869095
REGON: 000515922
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: http://umtychy.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Niepodległości 49, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Stasiak
Nr telefonu: 32 776 32 57
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- podpisany list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, staż pracy, dodatkowe kwalifikacje, posiadane uprawnienia
- oświadczenia kandydata o: korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich; pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych; tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, dobrowolnie podanych w ofercie pracy, innych niż wskazane w art. 221 Kodeksu pracy, w celu przeprowadzenia rekrutacji
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135)
Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 22 września 2025 r.
- drogą elektroniczną poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie internetowej http://bip.umtychy.pl/oferty-pracy-urzad-miasta (nieprawidłowe wypełnienie formularza może uniemożliwić złożenie oferty) Skany wymaganych dokumentów należy dołączyć w formie załączonego pliku
- w formie pisemnej w siedzibie Urzędu Miasta pok. 217 piętro II lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem DUO.2110.15.2025 PODINSPEKTOR w Urzędzie Stanu Cywilnego
Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć z tłumaczeniem na język polski.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres do dnia 22 września 2025 r.
Osoby spełniające wymagania formalno - prawne podane w ogłoszeniu o naborze zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu postępowania. Informację o zakwalifikowaniu należy uzyskać pod nr tel. (32) 776 32 57 trzeciego dnia po zakończeniu naboru ofert.
Miejsce i termin naboru zostaną podane na stronie Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.umtychy.pl/oferty-pracy-urzad-miasta/termin-postepowania-konkursowego i na tablicy ogłoszeń znajdującej się na II piętrze Urzędu Miasta Tychy.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - https://bip.umtychy.pl/oferty-pracy-urzad-miasta/8886

opublikowano: 2025-09-15
ostatnia aktualizacja: 2025-09-18
Komentarze
Polityka Prywatności