Numer oferty: StPr/25/0305
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: WOLNOŚCI 1, 13-100 Nidzica, powiat: nidzicki, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i regulacji prawnych:
ustawy o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, kodeks postępowania cywilnego, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 870 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- doświadczenie w pracy w zespole
- komunikatywność, wysoka kultura osobista
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W NIDZICY
NIP: 7450007767
REGON: 000687764
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: WOLNOŚCI 1, 13-100 Nidzica, powiat: nidzicki, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Pacuszka
Nr telefonu: 89 6250 737
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: zgodnie z ogłoszonym naboremna wolne stanowisko urzędnicze: https://bip.nidzica.pl/wakaty/111/155/Inspektor_ds__pozyskiwania_srodkow_pomocowych_i_rozwoju_gminy/
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta