Numer oferty: StPr/25/1461
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Bydgoska 90/4, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie projektów
Umiejętność planowania, koordynowania i realizacji projektów
Tworzenie harmonogramów oraz monitorowanie postępów prac.
Zarządzanie projektem oraz komunikacja z pozostałymi członkami zespołu.
Identyfikowanie i zarządzanie ryzykiem projektowym, reagowanie na nieprzewidziane sytuacje.
Raportowanie wyników, organizacja spotkań projektowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 do 7 500 PLN
Opis wynagrodzenia: godziny pracy: 08.00-16.00
umowa na okres próbny, docelowo na czas nieokreślony
przewidywany okres zatrudnienia: min. 2 lata
Co oferujemy.
Ambitną i rozwijającą pracę.
Partnerskie traktowanie.
Przyjazną atmosferę wśród współpracowników chętnie dzielących się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Zdobywanie doświadczenia w zakresie projektów realizowanych przez pracodawcę dla podmiotów publicznych i prywatnych w obszarze bezpieczeństwa informacji, tj. obsługa klienta, audyty, szkolenia w zakresie RODO, cyberbezpieczeństwa itd.
Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach i warsztatach.
Stabilne zatrudnienie
Umowa o pracę na pełny etat.
Uczciwe wynagrodzenie, tj. podstawa + premia za zaangażowanie.
Miejsce pracy ul. Bydgoska 90, 87-100 Toruń.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Uprawnienia:
Inne wymagania: Wymagania formalne
Wykształcenie: preferowane wyższe administracja, zarządzanie, prawo, ekonomia, informatyka lub pokrewne.
Doświadczenie zawodowe, min. 5 lat, w tym kilkuletni (min. 2-3 lata) staż pracy w obszarze administracji biurowej, w działach sprzedaży, zarządzania projektami itp.
Szkolenia i certyfikaty: Atutem są ukończone kursy z zakresu ochrony danych osobowych (np. RODO), zarządzania projektami, czy audytów wewnętrznych (np. ISO 9001, ISO/IEC 27001, ISO 22301).
Prawo jazdy kat. B.
Cechy osobiste
Rzetelność, skrupulatność i odpowiedzialność za powierzone zadania.
Umiejętność pracy pod presją czasu.
Samodzielność i inicjatywa w rozwiązywaniu problemów.
Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji, zarówno wewnątrz organizacji, jak i z podmiotami zewnętrznymi.
Elastyczność i gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji.
Znajomość narzędzi i technologii
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Znajomość narzędzi do zarządzania projektami mile widziana
Podstawowa wiedza dotycząca bezpieczeństwa IT i narzędzi umożliwiających ochronę danych.
Dodatkowe oczekiwania
Umiejętność rozmowy z klientem i sprzedaży nowych usług.
Gotowość do udziału w szkoleniach i konferencjach branżowych.
Świadomość roli ochrony danych w funkcjonowaniu całej organizacji.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: DOERING & PARTNERZY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 8792735140
REGON: 520316781
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Łokietka 5, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
E-mail: marek@doering-partnerzy.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV należy wysłać na adres: marek@doering-partnerzy.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, inny - kontakt osobisty w godzinach: 8-16, Godziny : 8-16