Numer oferty: StPr/25/0511
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Pocztowa 7A, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie sekretariatu ośrodka:
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,
przeglądanie poczty elektronicznej,
prowadzenie rejestru korespondencji,
prowadzenie i aktualizacja strony internetowej Ośrodka,
umieszczanie informacji do Biura Informacji Publicznej,
dbałość o wystrój i estetykę ośrodka, opieka nad tablicami informacyjnymi oraz czuwanie nad aktualnością informacji,
stała współpraca z pozostałymi pracownikami Ośrodka,
obsługa centrali telefonicznej Ośrodka,
sporządzanie informacji statystycznych i opisowych związanych z działalnością Ośrodka na potrzeby Urzędu Gminy, Urzędu Wojewódzkiego,
prowadzenie rejestru zarządzeń Dyrektora i przekazywanie ich właściwym komórkom organizacyjnym,
zamawianie i rejestracja pieczęci urzędowych oraz nadzór nad ich przechowywaniem,
prowadzenie spraw administracyjno-gospodarczych Ośrodka oraz rozdysponowanie materiałów biurowych pomiędzy pracowników,
realizacja zadań z zakresu zamówień publicznych,
koordynacja zadań z zakresu ochrony danych osobowych,
ewidencjonowanie sprzętu i wyposażenia Ośrodka,
koordynacja zadań z zakresu bhp i ppoż,
prowadzenie archiwum.
2. Realizacja zadań z ustaw: o pomocy społecznej, o dodatkach mieszkaniowych, o pomocy materialnej dla uczniów określonej w ustawie o systemie oświaty, ustawy o wspieraniu rodziny oraz ustawy o pomocy rodzinom wielodzietnym na podstawie ustawy o Karcie Dużej Rodziny:
prowadzenie postępowania w sprawach o przyznanie świadczeń,
wprowadzanie wniosków do programów systemowych,
przyjmowanie, analiza wniosków i rozpatrywanie zgodnie z obowiązującym stanem prawnym,
przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie przyznania bądź odmowy świadczeń,
udzielanie informacji o uprawnieniach,
prowadzenie postępowań odwoławczych,
prowadzenie postępowań w sprawie nienależnie pobranych świadczeń,
sporządzanie list wypłat,
prowadzenie dokumentacji realizowanych zadań,
kontrola i weryfikacja wypłaconych świadczeń,
opracowanie analiz i sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw,
składanie zapotrzebowania na środki na wypłatę świadczeń,
analiza wydatków i współpraca z działem finansowym,
przygotowanie projektów decyzji dotyczących przyznania lub odmowy świadczeń opieki zdrowotnej, monitoring składek przy zasiłkach stałych,
przyjmowanie i weryfikacja wniosków i dokumentów w sprawach Karty Dużej Rodziny,
Umowa na czas nieokreślony, praca w godzinach poniedziałek środa czwartek 07:30-15:30, wtorek 08:00-16:00, piątek 07:00-15:00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 10.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 280 do 6 631 PLN
Opis wynagrodzenia: +1000zł brutto dodatku motywacyjnego zgodnie z rządowym programem MRPiPS
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wyższe,
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
biegła obsługa komputera, w tym pakietów biurowych oraz poczty elektronicznej,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
znajomość zagadnień związanych z przepisami:
ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o dodatkach mieszkaniowych, ustawy o systemie oświaty i karty dużej rodziny, ustawy o pomocy społecznej, rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym oraz zasad funkcjonowania samorządu gminnego.
PROCEDURA KONKURSOWA: https://gopssulikow.naszops.pl/n,nabor-na-stanowisko-urzednicze-1
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
NIP: 6151673065
REGON: 003271863
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Pocztowa 7A, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: WIOLETTA PAWLUK
Nr telefonu: 75 77 87 330
E-mail: gops@sulikow.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: kwestionariusz osobowy (do pobrania na stronie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulikowie),
list motywacyjny- odręcznie podpisany,
życiorys (CV)- odręcznie podpisany,
kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
kserokopia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu),
kserokopia innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
2. Oświadczenia
oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
PROCEDURA KONKURSOWA: https://gopssulikow.naszops.pl/n,nabor-na-stanowisko-urzednicze-1
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail