Numer oferty: StPr/25/0351
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Marsz. Józefa Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, powiat: nowosolski, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: M.in.:a)opracowywanie założeń do planów inwestycyjnych i wieloletnich programów
inwestycyjnych w zakresie inwestycji realizowanych ze środków budżetowych miasta,
funduszy i programów pomocowych.
b) przygotowanie, organizowanie, prowadzenie i nadzorowanie inwestycji realizowanych
ze środków budżetowych miasta, funduszy i programów pomocowych od projektu
przez realizację inwestycji, w szczególności: uczestnictwo w radach budów,
uczestnictwo w spotkaniach na budowach, uzyskanie pozwoleń administracyjnych,
odbiór inwestycji, przekazanie inwestycji użytkownikowi, organizację przeglądów
gwarancyjnych, uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych.
c) przygotowywanie dokumentacji związanej z ewentualnym dochodzeniem roszczeń od
wykonawców zadań inwestycyjnych.
d) sprawdzanie projektów budowlanych, technicznych, wykonawczych, specyfikacji
technicznych przygotowywanych przez wykonawców dokumentacji projektowych.
e) weryfikacja przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich do udzielanych
zamówień i przygotowywanych postępowań przetargowych.
f) sporządzanie projektów umów zawieranych z wykonawcami.
Szczegóły na bip.nowasol.pl.
Praca w godzinach:
Poniedziałek od 7.30 do 16:30
Wtorek - Czwartek od 7:30 do 15:30
Piątek od 7.30 do 14.30
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 do 7 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), techniczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie;
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
c) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
d) nieposzlakowana opinia,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
f) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
g) min. 4 lat stażu pracy, w tym min. 1 rok pracy na rzecz administracji publicznej,
h) wykształcenie wyższe techniczne (konstrukcyjno-budowlane, inżynieria sanitarna, inżynieria środowiska, elektryczna, itp. związana z budownictwem),
i) umiejętność analizy i czytania dokumentacji projektowej,
j) dobra znajomość ustawy Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi; umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań;
k) znajomość ustaw: Kodeks Postępowania Administracyjnego, Kodeks Cywilny i Prawo Zamówień Publicznych
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski
NIP: 9250014829
REGON: 000526736
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Marsz. Józefa Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, powiat: nowosolski, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Furmaniak
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście