Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 26 września 2025 (piątek)

Inspektor ds. administracyjno-biurowych - Gdynia, pomorskie

Data dodania: 2025-09-15
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Pracodawca: Gdyńskie Centrum Usług Opiekuńczych
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1313

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Warszawska 67/A, 81-309 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji, korespondencji oraz obsługa spraw związanych z rozliczaniem usług opiekuńczych m.in:
- comiesięczne przekazywanie podwykonawcom oraz koordynatorom usług opiekuńczych formularzy zleceń świadczenia usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych ,
- rozliczanie wykonania zleconych usług na podstawie formularzy wykonania świadczonych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych,
- kontrola kart pracy opiekunów zatrudnionych w firmach u podwykonawców z formularzami wykonania usług i specjalistycznych usług opiekuńczych,
- rozliczanie i opisywanie faktur wystawionych za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze.
2. Prowadzenie dokumentacji i ewidencji w zakresie planowania i wykorzystania środków na usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze.
3. Dokonywanie analiz oraz opracowywanie planów, sprawozdań i raportów dotyczących usług opiekuńczych w zakresie realizowanych zadań.
4. Kontrola i weryfikacja harmonogramów wykonywanych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych z wykazami osób zatrudnionych w firmach u podwykonawców.
5. Obsługa klientów oraz udzielanie osobom zainteresowanym informacji o możliwościach i uprawnieniach w odniesieniu do ustawy o pomocy społecznej dotyczących usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych.
6. Współpraca z podmiotami bezpośrednio i pośrednio związanymi z realizacją zadań na zajmowanym stanowisku w tym z Dzielnicowymi Ośrodkami Pomocy Społecznej oraz pracownikami księgowości Centrum Administracyjno-Rozliczeniowego m.in. w zakresie dysponowania środkami przeznaczonymi na świadczenia pomocy w formie usług opiekuńczych.
7. Przygotowywanie danych dla księgowości potrzebnych celem wydania zaświadczeń dla podopiecznych o wniesionych przez nich wpłatach za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze.
8. Udział w procesie monitoringu i kontroli merytorycznej oraz finansowej usług opiekuńczych i specjalistycznych świadczonych na rzecz podopiecznych.
9. Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji, korespondencji oraz obsługa spraw związanych z asystenturą osobistą na rzecz klientów GCUO.
10. Analiza danych oraz prowadzenie sprawozdawczości.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 15.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 450 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto + dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • 3-letnie doświadczenie zawodowe
  • biegła obsługa komputera, Microsoft Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania konieczne:
Spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135) określonych dla stanowisk urzędniczych;
wykształcenie średnie i minimum 5 lat stażu pracy;
lub wykształcenie wyższe i minimum 3 lata stażu pracy;

wiedza specjalistyczna:
- Ustawa z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- Ustawa z dnia 12.04.2004 r. o pomocy społecznej,
- Rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych,
- Gdyński Standard Usług Opiekuńczych świadczonych w miejscu zamieszkania,
- Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
biegła obsługa komputera (pakiet MS Office).

Wymagania dodatkowe:
doświadczenie w pracy w jednostkach sektora publicznego;
dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, skrupulatność;
umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej;

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Gdyńskie Centrum Usług Opiekuńczych
NIP: 5862361715
REGON: 387456504
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Warszawska 67/A, 81-309 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Edyta Kamaszyn
E-mail: sekretariat@gcuo.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. Curriculum Vitae (CV);
2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe;
3. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie oraz staż pracy;
4. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z praw publicznych potwierdzone własnoręcznym podpisem;
5. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
6. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego i korzystaniu z pełni praw publicznych;
7. W przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez GCUO, proszę o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez GCUO przez okres maksymalnie 9 miesięcy;
8. Oświadczenie, o którym mowa w punkcie Wymagane dokumenty i oświadczenia w pozycji 7 może być sformułowane w następujący sposób:
[ ] Wyrażam zgodę * na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez GCUO prze okres maksymalnie 9 miesięcy.
Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
W przypadku zatrudnienia konieczne jest dostarczenie Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Ministerstwa Sprawiedliwości Krajowego Rejestru Karnego.

Dokumenty należy przesłać na adres e-mail: sekretariat@gcuo.pl do 26.09.2025 r. W temacie wiadomości należy wpisać Nabór na stanowisko Inspektor ds. administracyjno-biurowych

Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Zakwalifikowane osoby zostaną telefonicznie powiadomione o terminie rozmowy wstępnej. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
Więcej informacji pod numerem telefonu: 789 259 657 w godz. 8.00 do 15.00.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail

opublikowano: 2025-09-15
Komentarze
Polityka Prywatności