Numer oferty: StPr/25/0790
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Organizacja i wdrażanie systemu gospodarowania odpadami komunalnymi w tym: identyfikowanie i zbieranie danych, niezbędnych do funkcjonowania systemu zgodnie z obowiązującym prawem, techniczne zbieranie ww. danych w jedną bazę, z uwzględnieniem wymogów ochrony danych osobowych.
2. Przygotowywanie materiałów wyjściowych niezbędnych do organizacji systemu gospodarowania odpadami komunalnymi w gminie Raszyn (odbioru i zbierania), w obszarze finansowym, technicznym, prawnym, organizacyjnym, informacyjnym na poszczególnych etapach organizacji systemu gospodarowania odpadami komunalnymi.
3. Koordynacja działań związanych z przygotowaniem do wdrożenia i funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi,
4. Ewidencja i gospodarka odpadami komunalnymi.
5. Przygotowanie projektów uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta w zakresie związanym z zadaniem referatu w szczególności dotyczących metody naliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, jej wysokości, wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz o zakresie usług świadczonych w ramach tej opłaty.
6. Przygotowanie założeń do specyfikacji warunków zamówienia na odbiór zagospodarowanie odpadów komunalnych w gminie w tym opracowanie szczegółowych wymagań stawianych przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości.
7. Przygotowanie projektu kampanii informacyjno-edukacyjnej wśród mieszkańców Gminy dotyczącej systemu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy.
8. Współpraca z podmiotami prowadzącymi działalność gospodarczą w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych oraz świadczącymi usługi odbioru odpadów komunalnych.
9. Prowadzenie monitoringu inwestycji i przedsięwzięć ważnych dla funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, w tym opracowywanie informacji, analiz i sprawozdań na temat stanu zaawansowania prac.
10. Usuwanie odpadów wielkogabarytowych, zużytych źródeł energii elektrycznej (ogniwa, baterie) i zużytych leków.
11. Kontrolna ocena jakości świadczonych usług przez firmy usuwające odpady działające na terenie gminy oraz kontrola posiadanych zezwoleń.
12. Dokonywanie wpisów do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
13. Kontrola właścicieli i zarządców budynków, obiektów użyteczności publicznej, administracji oraz innych jednostek pod kątem posiadanych umów na wywóz odpadów komunalnych oraz realizacji w/w przepisów.
14. Prowadzenie postępowań ws. podwyższonej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
15. Prowadzenie sprawozdawczości, w tym BDO w zakresie działania referatu.
16. Sporządzanie analiz wymaganych przepisami prawa z zakresu działania.
17. Udostępnianie na stronie internetowej Urzędu i BIP informacji wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości w gminie.
18. Nadzorowanie i koordynowanie prac wykonywanych przez pracowników referatu wykonywujących zadania z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi.
19. Opracowywanie projektu wydatków budżetu gminy w części dotyczącej zakresu działania stanowiska.
20. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta i Kierownika Referatu na zasadach określonych w Kodeksie Pracy.
Zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo - 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w poniedziałek 8-18, wtorek-czwartek 8-16, piątek 8-14. Wynagrodzenie zasadnicze 7500 zł + dodatek za wysługę lat + inne dodatki.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 26.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 7 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Poziom wykształcenia- wyższe przez które rozumie się ukończenie studiów potwierdzone dyplomem, o którym mowa w art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r. poz. 742 z późn.zm.) w odniesieniu do kierowniczych stanowisk urzędniczych stosownie do opisu stanowiska.
Spełnienie wymogów określonych w art.6 ust.1 i ust.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych /Dz. U. z 2024 roku, poz. 1135 ze zm./ określonych dla stanowisk urzędniczych, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z artykułem 11 ustęp 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych).
W przypadku osoby nieposiadającej obywatelstwa polskiego, biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia.
Obsługa urządzeń technicznych wykorzystywanych w związku z wykonywaniem obowiązków służbowych; znajomość oprogramowania komputerowego: MS Office (Word, Excel), GOMIG, KSZOB.
Staż pracy wynoszący minimum 4 lata o charakterze zgodnym z zakresem zadań wykonywanych na ww. stanowisku,
Niekaralność zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art.31 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. 2024r. poz. 104).
Zaangażowanie w wykonywana pracę, rzetelność, obowiązkowość i dokładność.
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego.
Dodatkowe wymagania dla kandydatów:
1. bardzo dobra znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw:
o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego, kodeks postępowania egzekucyjnego w administracji, o finansach publicznych, o udostępnieniu informacji o środowisku, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, prawo zamówień publicznych, ustawa ordynacja podatkowa, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
o odpadach, akty wykonawcze do ww ustaw.
2. prawo jazdy kategorii B,
3. umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
4. wykształcenie wyższe na kierunku administracja, zarządzanie, ochrona środowiska, gospodarka odpadami komunalnymi,
5. umiejętność formułowania wypowiedzi w sposób gwarantujący zrozumienie, kształtowanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi,
6. znajomość obsługi programu elektronicznego obiegu korespondencji EZD, TEAMS,
7. doświadczenie w zarzadzaniu zasobami ludzkimi,
8. doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferta skierowana zarówno do osób pełnosprawnych jak i niepełnosprawnych oraz osób w wieku emerytalnym.
Wytyczne dotyczące aplikowania dostępne na stronie: https://bip.raszyn.pl/kategorie/22-praca-w-urzedzie/artykuly/3595-ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-zastepca-kierownika-ds-gospodarki-odpadami-w-referacie-ochrony-srodowiska-i-gospodarki-odpadami?lang=PL
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD GMINY RASZYN
NIP: 5222065126
REGON: 000546638
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marcin Staszewski
Nr telefonu: 22 701 78 13
E-mail: mstaszewski@raszyn.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny,
2. kwestionariusz osobowy*,
3. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4. oświadczenie o niekaralności
5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych*,
6. kopie świadectw pracy (oraz zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy),
7. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
8. kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
9. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
10. klauzula dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
* Formularze na potrzeby postępowań dostępne na stronie: https://bip.raszyn.pl/kategorie/21-ogloszenia-o-prace-/artykuly/126-formularze-na-potrzeby-postepowan?lang=PL
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny