Numer oferty: StPr/25/09616
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Włochowska 25/33, 02-336 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie i wysyłanie dokumentów oraz prowadzenie urządzeń ewidencyjnych dla tych dokumentów, w tym: dzienników korespondencyjnych, dzienników podawczych, wykazów przesyłek nadawanych pocztą resortową, w trybie listów poleconych, odbieranych z poczty specjalnej;
- prowadzenie ewidencji pomocniczej w sekretariacie Sekcji Ochrony Pracy, w tym: list obecności, zwolnień lekarskich, grafików urlopów, delegacji służbowych, pieczęci i stempli;
- obsługa poczty elektronicznej Sekcji Ochrony Pracy;
- rozdzielanie korespondencji według dyspozycji Kierownika Sekcji Ochrony Pracy;
- przekazywanie za potwierdzeniem odbioru dokumentów, zgodnie z dekretacją, policjantom i pracownikom Sekcji Ochrony Pracy;
- gromadzenie i ewidencjonowanie aktów prawnych oraz zapoznawanie z ich treścią policjantów/pracowników zgodnie z dyspozycją Kierownika SOP;
- rozliczanie policjantów i pracowników Sekcji Ochrony Pracy z dokumentów służbowych w przypadku ustania stosunku służby/pracy, przeniesienia lub delegowania;
- sporządzanie okresowych (kwartalnych i rocznych) wykazów spraw niezakończonych, pozostających w posiadaniu policjantów/pracowników Sekcji Ochrony Pracy;
- sporządzanie okresowej sprawozdawczości w zakresie zwolnień lekarskich i urlopów do celów ustalenia wynagrodzenia policjantów/pracowników Sekcji Ochrony Pracy;
- udzielanie instruktaży policjantom i pracownikom Sekcji Ochrony Pracy w zakresie trybu i zasad oznaczania akt spraw ostatecznie zakończonych;
- przyjmowanie, ewidencjonowanie i przechowywanie akt spraw ostatecznie zakończonych oraz kwalifikowanie akt kat. B pod względem okresu przechowywania;
- przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji spraw ostatecznie zakończonych oraz przekazywanie dokumentacji archiwalnej do komórki organizacyjnej właściwej ds. archiwum;
- uczestniczenie w brakowaniu dokumentacji niearchiwalnej oraz w komisyjnym brakowaniu i przekazywaniu dokumentacji do wybrakowania, po uprzednim zezwoleniu właściwego archiwum;
- obsługa Systemu Wspomagania Obsługi Policji (SWOP) w ramach podsystemu Kadra w zakresie zagadnień związanych z absencją oraz z w ramach podsystemu Gospodarka Materiałowa;
- prowadzenie dzienników ewidencji sprzętu i wyposażenia Sekcji Ochrony Pracy;
- przechowywanie prowadzonych przez Sekcję Ochrony Pracy rejestrów dotyczących spraw bhp i ppoż.;
- wydawanie materiałów eksploatacyjnych, w tym: druków i materiałów kancelaryjno-biurowych;
- przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 977,86 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek za wysługę lat przysługujący po 5 latach pracy w wysokości wynoszącej 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik prac biurowych*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Pakiet MS Office
- Obsługa urządzeń biurowych
- pracy dobre planowanie i organizacja własnej
- komunikatywność i otwartość w kontaktach
Wymagania pożądane
Uprawnienia:
- Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: średnie, średnie branżowe,
- umiejętności/kwalifikacje zawodowe: obsługi komputera w zakresie pakietu MS OFFICE, obsługi urządzeń biurowych, planowania i organizowania pracy własnej, pracy zespołowej, komunikatywność,
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- w Komendzie Stołecznej Policji nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 roku poz. 1632, z późn. zm.) - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.
Wymagania pożądane:
- doświadczenie zawodowe na podobnie zajmowanym stanowisku pracy
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podanie o zatrudnienie skierowane do Komendanta Stołecznego Policji,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy (jeżeli jest niezbędny na stanowisku),
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 roku poz. 632, z późn. zm.),
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku kandydatka/kandydat nie pracowała/pracował lub nie pełniła/pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 roku poz. 1632, z późn. zm.) - dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku.
Kontakt: tel. 602-356-222 e-mail: pawel.brzezniak@ksp.policja.gov.pl
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Komenda Stołeczna Policji
NIP: 5251930070
REGON: 012126482
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Włochowska 25/33, 02-336 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 602-356-222
E-mail: pawel.brzezniak@ksp.policja.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - CV,
- podanie o zatrudnienie skierowane do Komendanta Stołecznego Policji,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy (jeżeli jest niezbędny na stanowisku),
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 roku poz. 632, z późn. zm.),
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku kandydatka/kandydat nie pracowała/pracował lub nie pełniła/pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 roku poz. 1632, z późn. zm.) - dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail