Numer oferty: StPr/25/0793
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Braci Leśnej 3, 05-090 Sękocin Stary, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - kompletne i terminowe rozliczanie projektów zgodnie z obowiązującymi dla poszczególnych programów wytycznymi i zasadami,
- sporządzanie i weryfikowanie wniosków o płatność zgodnie z umowami o dofinansowanie i uregulowaniami w tym zakresie,
- sporządzanie zestawień, sprawozdań, raportów poniesionych wydatków w ramach realizowanych projektów,
- dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych projektów,
- administrowanie i kompletowanie dokumentacji finansowej projektów zgodnie z zapisami umowy, wytycznymi i innymi uwarunkowaniami formalno-prawnymi, w tym uzgadnianie przesunięć miedzy pozycjami i kategoriami wydatków,
- bieżące i terminowe przygotowywanie dokumentacji sprawozdawczej projektów,
- udzielanie informacji i utrzymanie kontaktów z uprawnionymi instytucjami w zakresie rozliczeń finansowych projektów,
- monitorowanie i niezwłoczne informowanie kierowników projektów o zagrożeniach związanych z wykonywanymi zadaniami w projektach,
- podejmowanie działań w celu minimalizowania ryzyka wystąpienia zagrożeń dla projektów w zakresie wykonywanych zadań,
- realizowanie zadań związanych z promocją projektów, w zakresie prawidłowego oznaczenia dokumentacji projektowej,
- archiwizacja dokumentów projektowych zgodnie z umową o dofinansowanie projektów i wewnętrznymi zasadami Instytutu Badawczego Leśnictwa,
- sporządzanie informacji dotyczącej projektów dla uprawnionych podmiotów w zakresie wykonywanych zadań,
- udział i wsparcie w kontrolach i audytach związanych z realizacją działań projektowych,
- bieżąca obsługa administracyjna projektów w zakresie przepływu dokumentów,
- ścisła współpraca z kierownikami projektów.
Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w godz. 07:30-15:30. Pracodawca oferuje stabilne warunki zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, możliwość pracy częściowo w formie zdalnej, aktywne wsparcie w rozwój zawodowy, szkolenia, dofinansowanie do kursu języka angielskiego, dofinansowanie do opieki medycznej, zajęć sportowych, dofinansowanie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, nieoprocentowane bądź nisko oprocentowane pożyczki z PKZP lub ZFŚS, pracownicze plany kapitałowe.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- obsługa komputera - pakiet programów office
- ZNAJOMOŚĆ KSIĘGOWOŚCI
- dobra znajomość języka niemieckiego
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Poziom wykształcenia- wyższe. Wymagana znajomość księgowości, doświadczenie w przygotowaniu i monitorowaniu wykonania kalkulacji, budżetów projektów, harmonogramów rzeczowo-finansowych, doświadczenie w zakresie rozliczania projektów finansowanych ze środków publicznych lub unijnych oraz doświadczenie w pracy w instytutach badawczych lub uczelniach wyższych, znajomość programu SIMPLE, znajomość systemu EZD. Wymagana umiejętność obsługi komputera- pakiet programów office.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Instytut Badawczy Leśnictwa
NIP: 5250009200
REGON: 000115832
Krótki opis działalności gospodarczej: Instytut Badawczy Leśnictwa
Adres www: www.ibles.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Braci Leśnej 3, 05-090 Sękocin Stary, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Małgorzata Brzozowska
Nr telefonu: 22 715 06 02
E-mail: m.brzozowska@ibles.waw.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail