Numer oferty: StPr/25/0794
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Braci Leśnej 3, 05-090 Sękocin Stary, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac dla pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę, umów zlecenia, umów o dzieło.
Rozliczanie nieobecności, dodatków i świadczeń.
Znajomość pracy w dziale księgowości dekretacja wynagrodzeń i świadczeń socjalnych.
Rozliczanie zajęć komorniczych i innych potrąceń oraz prowadzenie korespondencji w tym zakresie.
Sporządzenie dokumentów rozliczeniowych (m.in. ZUS, US).
Obsługa systemów Płatnik , PPK.
Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i dochodach pracowników oraz wniosków / zaświadczeń do ZUS (np. Z-3, ZNp-7, ERP-7). Przygotowywanie okresowych sprawozdań (GUS, POLON).
Bieżące monitorowanie zmian w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń oraz podatku dochodowego od osób fizycznych.
Współpraca z zewnętrznymi instytucjami. Wiedza w zakresie dokumentacji kadrowej.
Praca w trybie hybrydowym, w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w godz. 07:30-15:30. Umowa o pracę na okres próbny, docelowo możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony. Pracodawca oferuje aktywne wsparcie w rozwój zawodowy, szkolenia, dofinansowanie do kursu języka angielskiego, dofinansowanie do opieki medycznej, zajęć sportowych, dofinansowanie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, nieoprocentowane bądź nisko oprocentowane pożyczki z PKZP lub ZFŚS, pracownicze plany kapitałowe. Pracodawca preferuje kontakt mailowy w sprawie rekrutacji: m.brzozowska@ibles.waw.pl
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 20.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa programu: Pakiet MS OFFICE
- ZNAJOMOŚĆ KSIĘGOWOŚCI
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Poziom wykształcenia- wyższe.
- Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- Praktyczna znajomość prawa pracy i ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- Praktyczna umiejętność dokonywania rozliczeń z ZUS i US
- Umiejętność sporządzania deklaracji podatkowych i PPK
- Znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
- Analityczne myślenie w działaniu, dbałość o szczegóły
- Samodzielność, rzetelność, terminowość oraz doskonała organizacja pracy własnej
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki i chęć dalszego rozwoju zawodowego
- Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
- Dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel.
- Mile widziana znajomość programu Simple.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Instytut Badawczy Leśnictwa
NIP: 5250009200
REGON: 000115832
Krótki opis działalności gospodarczej: Instytut Badawczy Leśnictwa
Adres www: www.ibles.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Braci Leśnej 3, 05-090 Sękocin Stary, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Małgorzata Brzozowska
Nr telefonu: 22 715 06 02
E-mail: m.brzozowska@ibles.waw.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail