Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 5 października 2025 (niedziela)

Inspektor ds. technicznych i rozliczeń - Toruń, kujawsko-pomorskie

Data dodania: 2025-09-12
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOPERNIK"
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: zasadnicze zawodowe, techniczne

Numer oferty: StPr/25/1458

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Matejki 94/96, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji kosztów inwestycji, remontów, modernizacji i współpraca w tym zakresie z działem finansowo-księgowym.
Wykonywanie analizy kosztów realizacji inwestycji.
Rozliczanie wstępne i końcowe wykonywanych robót inwestycyjnych.
Naliczanie kosztów związanych z obsługą inwestycyjną.
Sporządzanie okresowych informacji i sprawozdań z realizacji planów remontowych i inwestycyjnych
w zakresie działalności działu techniczno-inwestycyjnego.
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z rozliczeniem inwestycji w stosunku do wykonawców, banków kredytujących członków-nabywców mieszkań i lokali.
Rozliczenie wstępne i końcowe wykonanych robót.
Udział przy opracowywaniu rocznych planów remontów dla poszczególnych nieruchomości będących
w zasobach Spółdzielni oraz wspólnot zarządzanych i administrowanych przez Spółdzielnię.
Przejęcie dokumentacji powykonawczej od wykonawcy po dokonaniu odbioru końcowego.
Prowadzenie ewidencji zawieranych umów na roboty remontowe i inwestycyjne.
Prowadzenie ewidencji posiadanych i użytkowanych nieruchomości gruntowych.
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej spraw terenowo prawnych.
Prowadzenie archiwum z dokumentacją techniczną.
Organizacja i nadzór nad opracowaniem dokumentacji niezbędnej do uzyskania zaświadczeń o odrębnej własności lokali.
Prowadzenie korespondencji z mieszkańcami Spółdzielni, wykonawcami robót oraz innymi osobami i instytucjami.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie: 5 500,00 zł +premia
umowa na okres próbny, następnie na czas określony, docelowo na czas nieokreślony
godziny pracy: 8 godz. pracy dziennie
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • zasadnicze zawodowe, techniczne

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne, preferowane wyższe techniczne lub ekonomiczne. Preferowane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość MS Office,
- umiejętność czytania map i rysunku technicznego.
- znajomość przepisów z zakresu budownictwa.
- umiejętność samodzielnego realizowania powierzonych zadań, skrupulatność, zdolności organizacyjne, inicjatywa, zaangażowanie.
- gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji.
- prawo jazdy
Dodatkowym atutem będzie:
- wiedza w zakresie branży budowlanej, prawa budowlanego,
- doświadczenie w planowaniu, prowadzeniu i rozliczaniu robót budowlanych,
- doświadczenie zawodowe w zakresie eksploatacji, nadzoru lub wykonawstwa w budownictwie.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOPERNIK"
NIP: 8790170544
REGON: 000483582
Krótki opis działalności gospodarczej: administrowanie zasobami mieszkaniowymi
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Matejki 94/96, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 566120620
E-mail: rekrutacja@smkopernik.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV należy wysłać na adres: rekrutacja@smkopernik.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

opublikowano: 2025-09-12
Komentarze
Polityka Prywatności