Numer oferty: StPr/25/0368
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Zwycięstwa, 43-178 Ornontowice, powiat: mikołowski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Branża/Rodzaj pracy:
STANOWISKO URZĘDNICZE: WYDZIAŁ ROZWOJU I INWESTYCJI
Zakres podstawowych obowiązków:
1. Wyposażanie zasobów gruntów na cele budowlane w urządzenia komunalne i sieć uzbrojenia terenu w zakresie wprowadzonych do budżetu gminy zadań z obszaru budownictwa kubaturowego, gospodarki wodno-ściekowej oraz drogowej (wraz z parkingami i placami).
2. Prowadzenie spraw związanych z zakresem wyszczególnionym w pkt 1, w szczególności:
a) przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie
z procedurami określonymi w ustawie Prawo Zamówień Publicznych,
b) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zadań poniżej 130 000,00 zł, zgodnie
z zapisami Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych,
c) wystąpienie o zapewnienie środków finansowych,
d) przygotowanie i koordynowanie opracowania dokumentacji projektowej,
e) zabezpieczenie i koordynowanie wykonawstwa,
f) nadzór nad realizacją inwestycji i remontów,
g) dokonywanie odbioru technicznego i końcowego,
h) dokonywanie rozliczenia rzeczowo-finansowego zadań,
i) przeprowadzanie okresowych przeglądów gwarancyjnych zrealizowanych inwestycji,
j) przeprowadzanie wizji w terenie.
3. Współpraca z gminnymi jednostkami, realizującymi zadania
12. Ogólny zakres obowiązków (proszę szczegółowo opisać czynności wykonywane na proponowanym stanowisku z uwzględnieniem profilu oraz branży w jakiej działa firma)
Branża/Rodzaj pracy: STANOWISKO URZĘDNICZE:
WYDZIAŁ ROZWOJU I INWESTYCJI
Zakres podstawowych obowiązków:
1. Wyposażanie zasobów gruntów na cele budowlane w urządzenia komunalne i sieć uzbrojenia terenu w zakresie wprowadzonych do budżetu gminy zadań z obszaru budownictwa kubaturowego, gospodarki wodno-ściekowej oraz drogowej (wraz z parkingami i placami).
2. Prowadzenie spraw związanych z zakresem wyszczególnionym w pkt 1, w szczególności:
a) przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie
z procedurami określonymi w ustawie Prawo Zamówień Publicznych,
b) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zadań poniżej 130 000,00 zł, zgodnie
z zapisami Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych,
c) wystąpienie o zapewnienie środków finansowych,
d) przygotowanie i koordynowanie opracowania dokumentacji projektowej,
e) zabezpieczenie i koordynowanie wykonawstwa,
f) nadzór nad realizacją inwestycji i remontów,
g) dokonywanie odbioru technicznego i końcowego,
h) dokonywanie rozliczenia rzeczowo-finansowego zadań,
i) przeprowadzanie okresowych przeglądów gwarancyjnych zrealizowanych inwestycji,
j) przeprowadzanie wizji w terenie.
3. Współpraca z gminnymi jednostkami, realizującymi zadania w zakresie wodociągów i zaopatrzenia w wodę, kanalizacji oraz usuwania i oczyszczania ścieków komunalnych, zaopatrzenia w energię elektryczną. Koordynacja spraw związanych z wyznaczoną aglomeracją na obszarze gminy zgodnie z uchwałą Prawo Wodne.
4. Opracowywanie i uaktualnianie informacji z zakresu wykonywanych przez siebie czynności służbowych z przeznaczeniem do umieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej.
5. Aktualizowanie strony internetowej gminy w ramach zakresu wykonywanych przez siebie czynności służbowych.
6. Sporządzanie analiz i zestawień z zakresu realizacji merytorycznego zakresu Wydziału.
7. Prowadzenie rejestrów i przygotowanie raportów z zakresu wykonywanych przez siebie czynności służbowych.
8. Aktywne uczestniczenie w opracowaniu strategii i planów
w zakresie merytorycznego działania Wydziału.
9. Kompletowanie i przygotowywanie zamkniętych spraw do przekazania do archiwum.
10. Uzgadnianie projektów umów określających wzajemne zobowiązania i świadczenia stron związane z realizacją niniejszego zakresu czynności.
11. Sporządzanie cząstkowego projektu budżetu po stronie wydatków oraz bieżąca kontrola dokonywanych wydatków.
12. Współpraca z wszystkimi wydziałami Urzędu Gminy, Biurem Prawnym, jednostkami organizacyjnymi oraz z innymi instytucjami w zakresie powierzonego zakresu czynności.
13. Wykonywanie innych czynności i prac związanych z zakresem merytorycznym działania Wydziału Rozwoju i Inwestycji w ramach posiadanych kwalifikacji na polecenie przełożonych oraz innych sprawy z zakresu pracy Urzędu zleconych przez Wójta lub Naczelnika Wydziału.
14. Wykonywanie wszystkich czynności wynikających
z zakresu czynności nieobecnego pracownika wydziału
w ramach pełnionego zastępstwa wg ustaleń poczynionych
z przełożonym.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie: https://www.bip.ornontowice.pl/bipkod/015/010
OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY: na czas określony do 33 miesięcy (docelowo na czas nieokreślony)
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: ul. Zwycięstwa 26a, 43-178 Ornontowice
PRACA W DNIACH I GODZINACH: Pn, Wt, Czw od 7 do 15, Śr od 7 do 17 i Pt od 7 do 13.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 12.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
Opis wynagrodzenia: ostateczne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji, stażu pracy do uzgodnienia, zgodne z przepisami o wynagradzaniu pracowników samorządowych
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1. Wykształcenie: wykształcenie wyższe, o profilu technicznym, administracyjnym, ekonomicznym lub pokrewnym;
2. Doswiadczenie: mile widziane doświadczenie: w prowadzeniu spraw związanych z przygotowaniem, realizacją i odbiorem inwestycji i infrastruktury komunalnej (wodno-kanalizacyjnej), pracy w administracji, pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł finansowania (Fundusze Unii Europejskiej, Wojewódzki Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Narodowy Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, programy rządowe i tym podobne),
3. Uprawnienia: mile widziane prawo jazdy kategorii B, prywatny samochód do dyspozycji.
4. Umiejętności:
a) znajomość przepisów z zakresu:
Ustawy o samorządzie gminnym,
Kodeksu postępowania administracyjnego,
Rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
Ustawy Prawo Budowlane,
Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
Ustawy o finansach publicznych,
Ustawy o drogach publicznych,
b) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
c) podzielność uwagi,
d) opanowanie,
e) cierpliwość.
5. Inne wymagania:
Posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 3 Ustawy o pracownikach samorządowych, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadanie nieposzlakowanej opinii.
Dodatkowe informacje dotyczące osób niepełnosprawnych: kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osób, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy Ornontowice
NIP: 9690881619
REGON: 271505454
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zwycięstwa 26/a, 43-178 Ornontowice, powiat: mikołowski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Justyna Sittek - Goj
Nr telefonu: 323306217
E-mail: ug@ornontowice.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, LM oraz Inne dokumenty zgodne z ogłoszeniem na https://www.bip.ornontowice.pl/bipkod/015/010
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny, Termin: W godzinach pracy urzędu Pn, Wt. Cz. 7-15, Śr. 7-17, Pt 7-13