Numer oferty: StPr/25/2507
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
2) Prowadzenie kompleksowej dokumentacji dotyczącej udzielanych zamówień publicznych,
3) Przygotowywanie projektów umów dotyczących realizacji zamówień publicznych,
4) Prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku przeprowadzonego postępowania,
5) Prowadzenie rejestru postępowań,
6) Prowadzenie rejestru odwołań,
7) Zamieszczanie ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz przekazywanie ogłoszeń do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,
8) Zamieszczanie dokumentów na elektronicznej platformie zakupowej, na której postępowania są prowadzone oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Data zakończenia: 01.04.2026
Wynagrodzenie brutto: od 8 000 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:
1. Wykształcenie wyższe,
2. Minimum 3 lata stażu pracy,
3. Wiedza z zakresu zamówień publicznych,
4. Umiejętność organizacji pracy,
5. Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
7. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8. Nieposzlakowana opinia,
9. Obywatelstwo polskie.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
1. Wykształcenie administracyjne, prawnicze, ekonomiczne,
2. Doświadczenie (po stronie zamawiającego) w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego do którego stosuje się ustawę Prawo zamówień publicznych,
3. Wysoka kultura osobista.
Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez udział w szkoleniach, stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
NIP: 7811619671
REGON: 631276788
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: WYMAGANE DOKUMENTY (zgodnie z art. 22. KP):
1. CV,
2. List motywacyjny,
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - https://www.bip.powiat.poznan.pl/1652,nabor-na-stanowiska-urzednicze
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do 22.09.2025 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP oraz poprzez adres do doręczeń elektronicznych (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).